پیام سپاهان
دومین نسخه آزمایشی iOS 14.2 عرضه شد
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 20:14:43
پیام سپاهان - جی اس ام / اپل شب گذشته، دومین نسخه آزمایشی iOs 14.2 را عرضه کرد.
چندی پیش در طی اقدامی ناگهانی و با توجه به این که هنوز خبری از آی او اس 14.1 در میان نیست، اهالی کوپرتینو اولین نسخه آزمایشی آی او اس 14.2 را برای توسعه دهندگان ارائه کردند. حالا شب گذشته، شاهد عرضه دومین نسخه آزمایشی آی او اس 14.2 با شماره ساخت 18B5061e بودیم.
به عنوان تغییرات جدید این نسخه، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
اضافه شدن قابلیت شناسایی موزیک در حال پخش Shazam اپل به کنترل سنتر
بازطراحی Now Playing و کنترلرهای AirPlay
امکان شناسایی افراد در اپلیکیشن Magnifier
توسعه دهندگان هم اینک می‌توانند لینک‌ های دانلود را از بخش توسعه دهندگان اپل برداشته و این نسخه را متناسب با دستگاه خود دانلود کنند یا با مراجعه به مسیر زیر، این بروزرسانی را به صورت OTA روی آیفون خود نصب کنند.
Settings> General> Software Update
همچنین در کنار آی او اس 14.2، شاهد عرضه دومین نسخه آزمایشی آی پد او اس 14.2 نیز بودیم. به این ترتیب توسعه دهندگان قادر خواهند بود تا این نسخه را با مراجعه به قسمت مربوط به توسعه دهندگان وب سایت اپل یا با مراجعه به مسیر زیر، روی آیپد خود نصب کنند.
Settings> General> Software Update
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمایل به نصب نسخه‌های آزمایشی دارید و بروزرسانی جدید سیستم عامل های آی او اس یا آیپد او اس را روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران جی اس ام در میان بگذارید.
از جمله تغییرات مثبت و ظاهری در آی او اس 14.2، می توان به اضافه شدن ایموجی های جدیدی اشاره کرد که اهالی کوپرتینو پیش تر آن ها را معرفی کرده بودند و حالا به صورت رسمی، شاهد اضافه شدن آن ها به سیستم عامل آیفون ها هستیم. ایموجی‌های جدید اضافه شده را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

پیام سپاهان


http://www.sepahannews.ir/fa/News/183246/دومین-نسخه-آزمایشی-iOS-142-عرضه-شد
بستن   چاپ