پیام سپاهان
تاریخ انتشار به‌روزرسانی 1٫1٫0 بازی Trials of Mana مشخص شد
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 16:49:28
پیام سپاهان - گیم فا / اسکوئر انیکس (Square Enix) امروز در خبر بسیار خوبی برای طرفداران Trials of Mana اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی این بازی با تغییراتی گسترده در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.
Trials of Mana اثری در سبک‌های اکشن و نقش‌آفرینی است که آن را باید بازسازی عنوانی قدیمی به نام Seiken Densetsu 3 دانست. حال نسخه‌ی جدید با امکانات و شخصیت‌های بیشتر و همچنین کیفیت بهتر در اختیار بازی‌بازان قرار گرفته است. این بازی داستان 6 شخصیت را روایت می‌کند که با هم برای جنگ با هیولاها متحد می‌شوند. هر یک از این افراد، مهارت‌ها و سلاح‌های مخصوص به خود را دارند و در مواقع لازم از آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین اگر از دوست داران این آثار هستید، Trials of Mana تجربه‌ی ایده‌آلی برایتان خواهد بود. گفتنی است که شرکت فوق در توسعه و نشر این عنوان نقش داشته است.
به‌روزرسانی 1٫1٫0 بازی Trials of Mana قرار است در تاریخ 23 مهر 1399 (14 اکتبر 2020 میلادی) در دسترس قرار گیرد که از محتویات آن می‌توان به دو سطح دشواری تازه تحت عناوین No Future و Very Hard اشاره داشت. اگر بازی را روی سطح No Future به اتمام برسانید، شخصیت تازه‌ای به نام Rabite Slippers را دریافت خواهید کرد. همچنین اکثر با‌گ‌ها و نواقص گزارش شده در این بازی رفع شده‌اند تا بازی‌بازان با خیال راحت‌تری آن را تجربه کنند.
بازی Trials of Mana هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/183213/تاریخ-انتشار-به‌روزرسانی-1٫1٫0-بازی-Trials-of-Mana-مشخص-شد
بستن   چاپ