پیام سپاهان
ماجرای انتقال بیماران کرونایی با وانت در اصفهان از زبان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 10:16:31
پیام سپاهان - تسنیم / سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تکذیب انتقال بیمار کرونایی با وانت خبر داد و گفت: این تصاویر متعلق به انتقال تجهیزات بیمارستانی از جمله تشک از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر است و با اندکی دقت می‌توان متوجه این قضیه شد.
آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تکذیب خبر انتقال بیمار کرونایی با وانت نیسان، اظهار کرد: اگرچه وضعیت استان اصفهان به لحاظ کووید 19 بسیار بحرانی است، اما همکاران ما به ویژه در اورژانس 115 با جدیت تمام مشغول خدمت رسانی هستند.
وی افزود: تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به یکشنبه بعد از ظهر است که تعدادی از وسایل از جمله تشک‌های بیمارستانی که متعلق به یکی از بیمارستان‌های مرجع بوده و در حال حاضر این بیمارستان حالت استراحت دارد به اورژانس الزهرا منتقل شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در صورت دقت به تصاویر، تشک‌ها مشخص هستند، گفت: اگرچه ما به دقت نظر و حساسیت مردم نیاز داریم؛ اما اطلاعات نادرست و ایجاد حساسیت با این اخبار متناقض قطعا با سلامت روان جامعه و اهدافی که ما به دنبالش هستیم منافات دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/183086/ماجرای-انتقال-بیماران-کرونایی-با-وانت-در-اصفهان-از-زبان-سخنگوی-دانشگاه-علوم-پزشکی
بستن   چاپ