پیام سپاهان
نکوداشت هفته تهران در منطقه 19
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 08:51:37
پیام سپاهان - شهرداری منطقه 19 به مناسبت نکوداشت هفته تهران برنامه های مناسبتی و فرهنگی مختلفی با شعار «مکتب تهران» تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه هفته تهران را فرصتی مناسب برای معرفی هویت شهر تهران دانست و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه 19 در شهر تهران و برخورداری از شاهراه های ارتباطی و مبادی ورودی، به عنوان دروازه بین المللی پایتخت محسوب می شود.
او افزود: در هفته تهران ضمن تدارک برنامه های متنوع به منظور آشنایی شهروندان با گذشته و حال منطقه 19 و شهر تهران ، متناسب با عناوین هر یک از ایام این هفته نیز ویژه برنامه ای در نظر گرفته شده است.
در همین راستا همزمان با آغاز این هفته در12 مهر گفت و گویی اختصاصی با کافه دار قدیمی این منطقه انجام و در قالب کلیپ از فضای مجازی منتشر خواهد شد.
توکلی از اجرای گذر فرهنگ و هنر در بوستان ولایت خبر داد و افزود: این ویژه برنامه روز یکشنبه 13 مهر با نمایش تصاویر تهران قدیم، تصاویر از سیر تحول و اماکن شاخص منطقه، اجرای نقاشی و ... برگزار خواهد شد.
همچنین اجرای آموزش طرح کاپ در هایپر پسماند منطقه همزمان با سومین روز این هفته و اجرای مسابقه دوچرخه سواری در سه شنبه های بدون خودرو از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته هستند.
به گفته این مسئول در پنجمین روز از هفته تهران که با عنوان« مکتب تهران؛ ایثار و شهادت» نامگذاری شده است با خانواده معزز شهیدان این منطقه 19 دیدار می شود. 
ضمن اینکه در ششمین روز از این هفته با شعار «مکتب تهران؛ امام حسین (ع)» ، برنامه گفت و گو با پیرغلامان حسینی اجرا و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/183084/نکوداشت-هفته-تهران-در-منطقه-19
بستن   چاپ