پیام سپاهان
کتاب‌های آموزشی کرونا برای کودکان
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 01:38:04
پیام سپاهان - ایسنا / مجموعه چهارجلدی آموزش مقابله‌ کودکان با ویروس کرونا منتشر شد.
 این مجموعه با عنوان‌های «عروس داماد ماسکی»، «مراقب باشید کوویج‌تان نوزده نشود»، «کلاغه به خونه‌ش نرسید» و «شستن دست» با موضوع آموزش راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به کودکان توسط دپارتمان کودک انتشارات سیمای شرق (کتاب‌های زرافه) برای گروه سنی ب (3+ سال) در قالب داستان طنز و شعر، منتشر و روانه بازار نشر شده است.

پیام سپاهان

در معرفی ناشر از این کتاب‌ها آمده است:
در مجموعه شعر «عروس داماد ماسکی» نوشته زهرا موسوی و تصویرگری میثم موسوی با داستان عروسی کلاغه‌ و غاز مهربونی همراه می‌شویم و می‌بینیم که برگزاری عروسی و مهمانی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند چه مشکلاتی را به وجود بیاورد.
«کلاغه‌ به خونه‌اش نرسید» نوشته زهرا موسوی و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو در قالب شعر هم داستان یک کلاغ و دوستانش‌ را روایت می‌کند که اصلا به نکات بهداشتی اعتقادی ندارند و در این کتاب دردسرهایی‌ را که برای‌شان ایجاد می‌شود، دنبال می‌کنیم.
در کتاب داستان «مراقب باشید کوویج‌تان‌ نوزده نشود!» به نویسندگی نسترن فتحی و تصویرگری میثم موسوی نیز ماجرای دو خرگوش به نام‌های بیجو و جیبو را دنبال می‌کنیم که یکی از دوستان‌شان کرونا گرفته و باید قرنطینه شوند.
در چهارمین کتاب این مجموعه یعنی «شستن دست» که به نویسندگی شهرام شفیعی و تصویرگری سام سلماسی‌ منتشر شده است، تلاش شده تا به صورت طنز و شوخی روش صحیح شستن دست‌ها که از اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است به کودکان آموزش داده شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه مجموعه کامل و یا هر یک از این کتاب‌ها با شماره تلفن‌ 88356436 تماس بگیرند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/183056/کتاب‌های-آموزشی-کرونا-برای-کودکان
بستن   چاپ