پیام سپاهان
گوگل فتوز تصاویری با ویژگی Motion Photos را پشتیبان نمی گیرد
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 01:13:46
پیام سپاهان - ترنجی / سامسونگ ویژگی Motion Photos خود را در سال 2016 معرفی کرد. این ویژگی چند ثانیه فیلم را ضبط می کند قبل از اینکه دکمه شاتر برای گرفتن عکس زده شود. با این کار می توانید آن لحظه را به صورت متحرک ذخیره کرده و دقیقا لحظه ای را که می خواهید ذخیره کنید به عنوان قاب ثابت انتخاب کنید. حالا می بینیم که گوگل فوتو تصاویری با ویژگی Motion Photos سامسونگ را صحیح پشتیبان نمی گیرد.
این شرکت با رابط کاربری One UI 2.5 بی سر و صدا این ویژگی را بهبود بخشید. عکسهای ثبت شده با قابلیت Motion Photo سامسونگ اکنون برخلاف تنها ویدئو در گذشته، هم فیلم و هم صدا ضبط می کنند. اگر از مطالب خود در Google Photos پشتیبان تهیه کنید، ممکن است بخواهید این موضوع را بدانید که به نظر می رسد در ذخیره سازی صحیح عکس های متحرک با مشکلی روبرو شده است.
طبق گزارش های متعدد، عکسهای متحرک که در Google Photos پشتیبان تهیه می شوند فقط به عنوان عکس ثابت ذخیره می شوند زیرا این سرویس تصاویر و صدا را از آنها سلب می کند. به نظر می رسد این یک تغییر اخیر باشد زیرا Google Photos تا ماه گذشته به درستی از عکسهای متحرک با صدا و تصویر پشتیبان تهیه می کرد، حتی اگر پردازش طولانی مدت طول کشید.
ممکن است عکس های متحرک از سال 2016 وجود داشته باشد اما گوگل فقط سال گذشته حمایت از آنها را در Photos آغاز کرده است. واضح است که این چیزی نیست که شرکت برای آن اهمیت زیادی قائل شود. احتمالاً به روزرسانی اخیر Google Photos توانایی ذخیره درست عکس های متحرک را از بین برده است.
گوگل باید این اشکال را برطرف کند و آنچه اتفاق افتاده است را بررسی کند. در مورد اینکه چه زمانی باید این کار را انجام دهد، جدس سختی است. بنابراین اگر نمی خواهید آنها را از دست بدهید، بهترین کار این است که کپی عکسهای Motion خود را نیز در دستگاه داشته باشید.
شما با این قابلیت عکاسی می کنید؟ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/183013/گوگل-فتوز-تصاویری-با-ویژگی-Motion-Photos-را-پشتیبان-نمی-گیرد
بستن   چاپ