پیام سپاهان
اولین کالبدشکافی کنترلر DualSense پلی استیشن 5
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 01:05:29
پیام سپاهان - سخت افزار / اولین کالبدشکافی کنترلر DualSense پلی استیشن 5 توسط یک تولید کننده کنترلرهای سفارشی انجام شد که البته تنها چند تصویر از این موضوع منتشر شده است. در تصاویر وضعیت‌های مختلف کنترلر DualSense را شاهد هستیم که به طراحی بسیار جذاب و مشهور سمبل‌های پلی استیشن اشاره دارد.
کالبدشکافی کنترلر DualSense پلی استیشن 5 توسط یک کمپانی تولید کننده کنترلرهای سفارشی برزیلی با نام Evzen Elite منتشر شده است. آنها یک سری تصاویر از این کنترلر منتشر کرده‌اند در حالی که وضعیت‌های مختلف آن از حالت اولیه تا کاملا باز شده را نشان می‌دهند.

پیام سپاهان

با توجه به قیمت 69.99 دلاری / 59.99 پوندی / 69.99 یورویی DualSense برخی معتقد بودند که این کنترلر نسبت به قیمت و متریال‌های به کار رفته ارزان به نظر می‌رسد. اما نگرانی‌هایی نیز وجود دارد که آنالوگ‌ها و ماشه‌های این کنترلر کمی سست باشند. تعویض برخی قسمت‌ها نیز حداقل با توجه به تصاویر کالبدشکافی منتفیست.
با این حال جزئیات به نمایش درآمده از DualSense بدون شک نکته مثبتی هستند و با توجه به بافت جالب دسته که با سمبل‌های پلی استیشن انجام شده شاهد جزئیات جذابی هستیم. مشخص نیست که این کالبدشکافی غیر رسمی جنبه‌های مخفی کنترلر پلی استیشن 5 را نادیده گرفته یا خیر. همچنین امیدواریم که شاهد یک کالبدشکافی رسمی از سوی سونی یا مراجع معتبر باشیم. حتی شایعه شده که کالبدشکافی کامل پلی استیشن 5 توسط Yasuhiro Ootori از مهندسان اصلی سونی در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/182994/اولین-کالبدشکافی-کنترلر-DualSense-پلی-استیشن-5
بستن   چاپ