پیام سپاهان
کشف 34 فقره سرقت در آران و بیدگل
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 00:28:14
پیام سپاهان - پایگاه اطلاع رسانی پلیس/ فرمانده انتظامی آران و بیدگل از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی و کشف 34 فقره سرقت خبر داد.
علی اصغر محمدی، فرمانده انتظامی آران و بیدگل اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموالی مانند موتور برق، ابزارآلات، سیم و کابل برق و دیگر اموال از اماکن خصوصی شهروندان در شهرستان "آران و بیدگل"، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: با انجام یک سری اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی یک نفر در ارتباط با این پرونده شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
محمدی افزود: متهم دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به 34 فقره سرقت اموال از اماکن خصوصی شهروندان در شهرستان "آران وبیدگل" اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد، هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرید و اماکن خصوصی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کنید و تردد افراد ناشناس در اطراف اماکن خصوصی خود را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/182912/کشف-34-فقره-سرقت-در-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ