پیام سپاهان
مراکز دولتی اصفهان با سرشماره 4040 پیامک ارسال خواهند کرد
پنجشنبه 10 مهر 1399 - 00:17:52
پیام سپاهان - ایرنا / معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: مراکز دولتی اصفهان از این به بعد با سرشماره واحد 4040 پیامک ارسال خواهند کرد و از این طریق برخی مشکلات و سواستفاده‌ها برطرف خواهد شد.
امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات ابراز کرد: یکی از مشکلات مردم دریافت برخی از پیامک‌ها از سرشماره‌هایی است که امکان اطمینان به آن وجود ندارد؛ در همین راستا در جلسه امروز تصمیم‌گیری شد که تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان اصفهان با استفاده از سرشماره واحد پیام‌های خود را ارسال کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات افزود: این اقدام باعث ممانعت از برخی سواستفاده‌ها و اطمینان بیشتر مردم خواهد شد، همچنین کد دستوری *4# نیز برای دستگاه‌های اداری اصفهان در نظر گرفته شد.
وی اظهار کرد: همچنین در این جلسه در خصوص همکاری استانداری اصفهان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راه‌اندازی مرکز آموزشی به منظور ارتقای صنعت چهار و فناوری‌های اداری رایزنی صورت گرفت که خروجی این پروژه در آینده، تولید محصولات هوشمند در کارخانجات هوشمند برای بازارجهانی خواهد بود.
ناظمی اظهار کرد: همچنین مقرر شد کارگروهی برای استفاده از منابع تبصره 18 قانون برنامه و بودجه به صورت استانی تشکیل و در خصوص حمایت از استارت‌آپ‌ها براساس بخشنامه‌های موجود تصمیم‌گیری کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/182906/مراکز-دولتی-اصفهان-با-سرشماره-4040-پیامک-ارسال-خواهند-کرد
بستن   چاپ