پیام سپاهان
22 برنامه شاخص ورزشی در تهران برگزار می شود
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 20:14:00
پیام سپاهان - نشست هم اندیشی فعالیت های هفته تربیت بدنی در تهران با حضور رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سازمان ورزش و مدیران ورزش آقایان و بانوان مناطق 22 گانه تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حجت نظری، رئیس کمیته ورزش شورای شهرتهران با بیان اینکه در نظر داریم در هفته تربیت بدنی برنامه های رویداد محور را به مرحله اجرا بگذاریم، گفت: از این طریق می توانیم شهروندان را نسبت به ورزش ترغیب کنیم تا به افزایش نشاط اجتماعی، سلامت روانی و جسمانی شهروندان کمک کنیم.
او در ادامه افزود: می خواهیم به بهانه فعالیت های ورزشی؛ شهروندان، کودکان کار، ادیان مختلف و حتی کارکنان شهرداری را درگیر کنیم و به این بهانه برای ایجاد نشاط و ارتقای سلامت شهروندی فضایی را محقق کنیم.
نظری در خصوص فعالیت زمین های چمن مصنوعی در شهرتهران اظهارکرد: هنوز بسیاری از چمن های مصنوعی مدیریت محله به سازمان ورزش بازنگشته است و در تلاش برای بازگرداندن این زمین ها هستیم.
رئیس کمیته ورزش شورای شهرتهران با تاکید بر اختصاص یک ردیف بودجه به ورزش پایتخت یادآور شد: این طرح به صورت پایلوت در منطقه 9 برای افرادی که در حوزه ورزش فعالیت می کنند آغاز شده است. همچنین می توانیم ‌این بودجه را به کارکنان حوزه ورزش شهرداری تهران نیز اختصاص دهیم.
امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این نشست با بیان اینکه 22 برنامه شاخص ورزشی در هفته تربیت بدنی در تهران اجرا می شود، گفت: مناطق 22 گانه 600 هزار مخاطب ورزشی در پایتخت دارند که جزییات برگزاری فعالیت های ورزشی تربیت بدنی به زودی اعلام می شود.
او در ادامه افزود: بیش از 360 زمین چمن ورزشی در بوستان های تهران وجود دارد که با تشکیل کارگروهی با حضور معاون محترم خدمات شهری در جهت حل مسایل و مشکلات اقدام کرده ایم.
اوبا تاکید بر اینکه تاکنون نیز از 53 فدراسیون ورزشی با 28 فدراسیون نشست و انعقاد تفاهم نامه داشته ایم، پیشنهاد تشکیل کمپینگ یک روزه با ورزش های مختلف در هفته اول ماه ربیع الاول برای همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم را ارایه داد. شهدای انقلاب به ویژه شهدای مدافع حرم از جان و مال و خانواده خود گذشتند تا میلیون ها خانواده ایرانی در امنیت باشند و اکنون وظیفه داریم خدمت به خانواده شهدا را وظیفه ذاتی خود بدانیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/182879/22-برنامه-شاخص-ورزشی-در-تهران-برگزار-می-شود
بستن   چاپ