پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی:
ضوابط ایمنی ساختمان ها در کشورهای پیشرفته سختگیرانه تر است
سه شنبه 8 مهر 1399 - 14:46:08
پیام سپاهان - شهر: اولویت سازمان آتش نشانی جلوگیری از ساخت و ساز های ناایمن در تهران است و در مرحله بعد ایمن سازی ساختمان هایی است که ایمنی کافی ندارند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مراسم روز آتش نشان بر مقابله با ساخت و سازهای ناایمن در تهران تاکید کرد و گفت: اراده سازمان آتش نشانی جلوگیری از ساخت و ساز های نا ایمن در تهران است و در مرحله بعد ایمن سازی ساختمان های موجود که ممکن است ایمنی کافی نداشته باشند.
داوری به بحران کرونا اشاره کرد و گفت: هم اکنون در شرایط سخت بحران کرونا قرار داریم همکاران من از همان زمانی که تهران در ابتدای سال تعطیل به خاطر بحران کرونا تعطیل شد، آتش‌نشانان برای مقابله با این بحران فعال بودند و امروز هم تلاش می کنیم که مشکلات مردم در این زمینه نه کاهش یابد 
او گفت: آتش‌نشانان همواره نسبت به مردم احساس تعهد داشتند و تلاش کردند در حوادث تلخی که برای مردم پیش می آید آنها را در کمترین زمان یاری کنند. اما تلاش این است که ایمنی ساختمان ها افزایش یابد، در کشور ما هم اکنون مقررات خوبی در ایمنی ساخت و ساز تدوین شده است هر چند امروز در کشورهای پیشرفته دنیا ضوابط ایمنی ساختمان ها سختگیرانه تر است.
خبرنگار: اکبر بیاتی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/182648/ضوابط-ایمنی-ساختمان-ها-در-کشورهای-پیشرفته-سختگیرانه-تر-است
بستن   چاپ