پیام سپاهان
تست مقاومت گلکسی نوت 20 در مقابل گلکسی نوت 20 اولترا
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 23:16:10
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

ترنجی / پلاستیکی ترین گلکسی نوت 20 را به یاد دارید؟ ما ایرادهای زیادی به تفاوت بین مواد سازنده گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 Ultra وارد کردیم. قاب پلاستیکی تا شیشه گوریلا گلس 5 به جای گوریلا گلس ویکتوس مواردی بودند که گلکسی نوت 20 برای ارزان تر شدن دستگاه نسبت به نسخه اولترا انجام شده بود. اجازه بدهید ببینیم این ایرادها آیا در واقع هم ایراد هستند؟ پاسخ این پرسش را با ویدیو تست مقاوم گلکسی نوت 20 در مقابل برادر گرانترش خواهیم داد.
اجازه بدهید ابتدا مشخصات موثر در این تست را با هم مرور کنیم. همانطور که می بینید گلکسی Note 20 مقداری کوچکتر و سبک تر است که به نفعش خواهد بود. نمایشگر تخت آن مشخصا یک برتری دیگر خواهد بود. بدنه پلاستیکی خیلی واضح است که در مقابل افتادن مقاوم تر خواهد بود.
البته شیشه محافظ این دستگاه از نوع گوریلا گلس 5 است که نسبت به گوریلا گلس ویکتوس (نسل هفت) مقاومت کمتری دارد. اما واقعیت چه اتفاقی می افتاد؟ اجازه بدهید تست سقوط گلکسی نوت 20 در کنار برادر بزرگترش ببینیم. این ویدیو در کانال یوتیوب PhoneBuff تهیه و منتشر شده است.
همانطور که می بینید، با وجود استفاده از مواد ساخت ارزان تر اما مقاومت بهتری در گلکسی نوت 20 نسبت به گلکسی نوت 20 اولترا وجود دارد. مهم ترین دلیل را می توان قاب پشتی پلاستیکی دانست که نشکست. همچنین عملکرد شیشه گوریلا گلس 5 برای ما کاملا تعجب آور بود. شاید سامسونگ از شیشه ضخیم تری استفاده کرده باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که به دلیل خمیده نبودن لبه ها شاهد عملکرد بهتری بوده ایم.
نظر شما درباره مقاومت گلکسی توت 20 چیست؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/179669/تست-مقاومت-گلکسی-نوت-20-در-مقابل-گلکسی-نوت-20-اولترا
بستن   چاپ