پیام سپاهان
تساوی سپاهان و العین در نیمه نخست
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 22:17:07
پیام سپاهان - تیم‌های فوتبال سپاهان و العین از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند. نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و العین امارات امشب (دوشنبه) در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
سپاهان این مسابقه را با ترکیبی متفاوت از دو بازی قبلی‌اش آغاز کرد و نویدکیا تصمیم گرفت به نفراتی مثل محمد کریمی، رضا میرزایی و یاسین سلمانی از ابتدا میدان بدهد.
روش بازی سپاهان در این بازی تقریبا مشابه بازی اولش با النصر بود و زردپوشان دفاع را از نیمه خودی شروع می‌کردند. سپاهان برای امیدوار ماندن به صعود از این گروه باید برابر العین پیروز شود اما این مساله باعث نشد تا آن‌ها به آب و آتش بزنند. تعداد پاس‌های متوالی سپاهانی‌ها به عدد قابل توجهی نمی‌رسید و آن‌ها نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. 
البته بازی بدون موقعیت گل هم نبود و بازیکنان العین در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه چند بار به نزدیکی دروازه سپاهان رسیدند و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردند اما واکنش‌های نیازمند باعث شد دروازه سپاهان بسته بماند.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، رسول نویدکیا، محسن الغسانی، رضا میرزایی، محمد محبی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد نژادمهدی، مهدی ترکمان و کی‌روش استنلی.
ترکیب العین: خالد عیسی، علی سعید البلوشی، اسماعیل احمد، سوکاسا شیوتانی، احمد برمان، ریان یسلم، اسلام‌خان باویرژان، بندر الاحبابی، سالم عبدالله، کایو کاندو و کودجو لابا.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/179658/تساوی-سپاهان-و-العین-در-نیمه-نخست
بستن   چاپ