پیام سپاهان
از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر نیرو:
بهره برداری از طرح تامین آب پایدار 32 روستا در اصفهان آغاز شد
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 10:16:57
پیام سپاهان - اصفهان- بهره‌برداری از طرح تامین آب پایدار و اتصال 32 روستا به شبکه آب شهری در استان اصفهان روز یکشنبه با دستور رضا اردکانیان وزیر نیرو بصورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان در حاشیه افتتاح این طرحها در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در قالب این طرح هشت هزار و 200 نفر از ساکنان روستاهای استان که پیش از این بصورت غیر پایدار از آب آشامیدنی برخوردار بودند بصورت پایدار و دائم تامین می شود.
هاشم امینی اعتبار این طرح را 25 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این روستاها در شهرستان‌های اصفهان، اردستان، نجف آباد، گلپایگان و چادگان قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح پروژه‌های اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب به طول 10 کیلومتر، احداث، بهسازی و ارتقای پنج باب حوضچه شیرآلات و شیرخانه تاسیسات مربوط به انشعاب‌گیری، بهسازی، تعویض پمپ و شیرآلات افزایش ظرفیت، افزایش توان برق و اصلاح در 2 ایستگاه پمپاژ انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان تصریح کرد: پس از اجرای موفق یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی، این نهاد آبرسانی به روستاها را در اولویت برنامه ریزی‌های سال 99 با همتی مضاعف در راستای تحقق شعار جهش تولید پیگیری خواهد کرد.
امینی ادامه داد: در نخستین گام برای تامین آب آشامیدنی پایدار بیش از 70 روستا که در حاشیه شهرها قرار و امکان اتصال به شبکه شهری را دارند برنامه ریزی شده است.
آب و فاضلاب استان اصفهان یک میلیون و 180 هزار مشترک دارد.
برچسب‌ها
توسعه ایران جهش تولید آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب اصفهان توسعه روستایی اصفهان وزارت نیرو

http://www.sepahannews.ir/fa/News/179096/بهره-برداری-از-طرح-تامین-آب-پایدار-32-روستا-در-اصفهان-آغاز-شد
بستن   چاپ