پیام سپاهان
بازی‌های PS5 فضای زیادی از کنسول را اشغال خواهند کرد
شنبه 29 شهريور 1399 - 22:17:51
پیام سپاهان - زومجی / به‌تازگی فضای مورد نیاز دو بازی Demon"s Souls و‌ Spider-Man: Miles Morales مشخص شده و فضای زیادی از کنسول را اشغال خواهند کرد.
از آن‌جایی که در معماری کنسول پلی ‌استیشن 5 از SSD شخصی‌سازی شده استفاده شده، انتظار می‌رفت تا بازی‌ها فضای مورد نیاز کمتری را روی کنسول اشغال کنند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد بازی‌های نسل بعد با حجم بالایی در اختیار کاربران قرار داده می‌شوند.
طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی فضای مورد نیاز بازی Demon"s Souls و Marvel"s Spider-Man: Miles Morales منتشر شده است. کاربران برای تجربه دیمنز سولز به 66 گیگابایت و برای تجربه مایلز مورالز به 50 گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. این در حالی است که اگر نسخه آلتیمیت ادیشن Spider-Man: Miles Morales را تجربه کنید، به 105 گیگابایت فضای خالی نیاز پیدا خواهید کرد. در نسخه آلتیمیت ادیشن کاربران علاوه‌بر بازی اصلی، نسخه ریمستر شده Marvel"s Spider-Man را هم کسب خواهند کرد.
بااین‌حال زمانی‌که توسعه‌دهنده‌ها از اَسِت‌ها و تکسچرهایی با کیفیت بالاتر استفاده کنند، فضای بهینه‌تری برای بازی خود خواهند داشت. برای مثال، بازی اسپایدرمن با تمام بسته الحاقی‌های خود، 75 گیگابیت از فضای پلی ‌استیشن 4 را اشغال می‌کند، اما نسخه ریمستر شده آن با تمام محتویات خود تنها 55 گیگابایت از پلی‌استیشن 5 را اشغال می‌کند. جدا از این موارد، باید درنظر بگیریم که SSD پلی‌استیشن 5 تنها 825 گیگابایت فضای خالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/179020/بازی‌های-PS5-فضای-زیادی-از-کنسول-را-اشغال-خواهند-کرد
بستن   چاپ