پیام سپاهان
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:
گسترش مراکز درمانی برای دولت مقدور نیست/ضرورت همراهی خیران
شنبه 29 شهريور 1399 - 22:06:54
پیام سپاهان - گلپایگان- رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: گسترش مراکز درمانی برای دولت از نظر نیروی انسانی و اعتبار ریالی مقدور نخواهد بود و خیرین باید خدمات رسانی به مردم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید مسعود خاتمی شامگاه شنبه در جلسه هیئت مدیره بیمارستان آیت الله گلپایگانی شهر گوگد برگزار شد، اظهار داشت: سال‌ها پیش بنای ساخت بیمارستان آیت الله گلپایگانی توسط مرحوم آیت الله گلپایگانی گذاشته شد و از همان ابتدا با نیت بیمارستان صد تختخوابی برای ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه احداث شد.
وی گفت: در بخش درمانی و ام آر آی بیمارستان خدمات ارائه می‌شود اما پس از رفع موانع قانونی برای ثبت هیئت امنا و هیئت مدیره این بیمارستان به صورت کامل راه‌اندازی می‌شود و با توجه به ظرفیت آن مردم شهرستان گلپایگان و مرکز ارجاع بیماران شهرستان‌های اطراف نیز خواهد بود.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنای ثبت این بیمارستان از ابتدای صد تختخوابی بود و به اسم پلی کلینیک و کلینیک جراحی نمی‌توان تغییر داد، تصریح کرد: پزشکان منطقه اعلام آمادگی برای حضور در این بیمارستان کرده‌اند.
وی بیان داشت: گسترش مراکز درمانی برای دولت از نظر نیروی انسانی و اعتبار ریالی مقدور نخواهد بود و خیرین باید خدمات رسانی به مردم را انجام دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/179012/گسترش-مراکز-درمانی-برای-دولت-مقدور-نیست-ضرورت-همراهی-خیران
بستن   چاپ