پیام سپاهان
آیا اپل واچ SE ضد آب است؟
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 13:30:38
پیام سپاهان - ترنجی / دیشب دیدید که اپل واچ SE در کنار اپل واچ 6 رسما معرفی شد. شاید برای شما سوال باشد که آیا اپل واچ SE ضد آب است؟ اگر هست ضد آب بودن اپل واچ SE تا چه حدی و چطور خواهد بود؟
اپل واچ SE امروز در جریان رویداد Time Flies به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه برای مشتریانی که نمی خواهند پرچمدار جدید پوشیدنی این شرکت یعنی اپل واچ سری 6 را بخرند، معرفی شد.
هر دو ساعت از طراحی یکسانی برخوردارند و در حالی که Apple Watch SE تراشه جدید اپل S6 و سنسور اکسیژن خون را دریافت نمی کند، اما در مورد ویژگی های اساسی مانند مقاومت در برابر آب، تشخیص سقوط و شرایط اضطراری SOS کوتاهی نکرده است. همچنین همان را دارد شتاب سنج ، ارتفاع سنج ، قطب نما و ژیروسکوپ سری 6 را داراست.
ساعت هوشمند ارزان اپل Apple Watch SE تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم است، به این معنی که می توانید آن را با خود در حالت شنا داشته باشید تا فعالیت های شما را ردیابی کند. همچنین می تواند در آبهای آزاد همراه شما باشد و به شما کمک کند تا مسیر خود را ترسیم کنید.
توجه داشته باشید که مقاومت در برابر آب مانند ضد آب بودن (که تقریبا هیچ رقیبی آن را ارایه نمی کند) نیست و اگرچه Apple Watch SE می تواند در برابر فعالیت های کم عمق مقاومت کند، شما باید قبل از ماجراجویی در آب خروشان و غوطه ور شدن پایین تر عمق 50 متر و فعالیت های دیگر که سبب ورود آب با شدت به دستگاه مانند اسکی روی آب و غواصی است، آن را از دست خود باز کنید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/178205/آیا-اپل-واچ-SE-ضد-آب-است؟
بستن   چاپ