پیام سپاهان
9 طرح تعاونی در استان زنجان به بهره برداری رسید
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 11:23:31
وزارت رفاه
پیام سپاهان - 9 طرح تعاونی استان زنجان در حوزه های ورزشی، تولیدی و کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان ، به منظور تجلیل از شرکت‌های تعاونی برتر و شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون، پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و یا رعایت پروتکل های بهداشتی و از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد و از سه تعاونی برتر استان در سطح ملی و 13 تعاونی برتر استانی تجلیل شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در این مراسم گفت: تعاونگران در جهش تولید منطقه و استان نقش مهمی دارند و در لایه‌های مختلف اقتصادی تاثیرگذار هستند.
محمدرضا یوسفی ابراز امیدواری کرد: روزی شاهد بالا رفتن سهم تعاونگران در اقتصاد و پیشرفت کشور طبق پیش بینی های انجام شده باشیم. 
وی در ارتباط با جشنواره تعاونی‌های برتر خاطرنشان کرد: ابتدا کارگروه علمی استانی آن تشکیل و از تعاونی ها در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون ثبت نام شد و در این سامانه هوشمند داوری دستی را حذف کردیم که پس از اجرای این فرایند 13 تعاونی در 13 گرایش به عنوان تعاونی برتر انتخاب و سه مورد از این تعاونی ها هم در سطح ملی برتر شدند. 
وی اظهارکرد: با وجود این که تعداد تعاونی‌های فعال استان نسبت به تعاونی‌های فعال کشوری 1.2 درصد بود با این حال نسبت تعداد تعاونی های برتر ملی استان ما نسبت به کل کشور 12.5درصد است که نشان از درخشش تعاونی‌های استان دارد.
وی با اشاره به این که در جشنواره تعاونی های سال 99 در کشور، شرکت تعاونی چکاد صنعت فلاح ابهر به عنوان سفیر تعاون استان زنجان انتخاب شد، بیان کرد: برای تشویق تعاونی‌های فعال استان 30 شرکت را در سطح استان براساس شاخص‌هایی انتخاب کردیم تا انگیزه فعالیت بین تعاونی‌ها افزایش یابد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/178137/9-طرح-تعاونی-در-استان-زنجان-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ