پیام سپاهان
برگزاری رزمایش پایگاه چهارم هوانیروز با موشک هوشمند ضدزره برد بلند شفق
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 06:25:16
پیام سپاهان - اصفهان - قدرت موشک هوشمند ضدزره برد بلند شفق در رزمایش پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان به نمایش گذاشته شد.

فرمانده پایگاه چهارم هوا نیروز ارتش سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در این رزمایش همچنین تاکتیک‌های رزم نوین در ارتفاعات تمرین و تجهیزات بالگردی، دستاوردها و سلاح‌های جدید با موفقیت عملیاتی و به‌کارگیری شد.
امیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی افزود: در این رزمایش که عصر روز سه شنبه برگزار و موشک هوشمند ضدزره برد بلند شفق مکمل حجم گسترده راکت‌ها و آتش توپ‌های نقطه زن 20 میلی‌متری استفاده شد.
وی تصریح کرد: هوانیروز در سالهای دفاع مقدس در تمام عملیاتهای غرب و شمال غرب و جنوب غرب حضور موثر و مفید داشت.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش به نقش هوانیروز در سالهای پس از دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: ارتش در این مقطع در بحران‌های مختلف اعم از سیل، زلزله و دیگر حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم قرار داشت.
وی ادامه داد: امروز توانمندی هوانیروز خیره کننده است و آمادگی لازم را برای هر تهدیدی از نظر نیروی انسانی مومن، انقلابی و توانمند، تاکتیک‌ها و تجهیزات بروز در خود ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس رزمایش گردان‌های ترابری سنگین هوانیروز برگزار و از یک دستاورد دیگر در این بخش رونمایی خواهد شد.
پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان از بزرگترین پایگاه‌های هوانیروز غرب آسیاست که با جهاد صنعتی توانسته است توانمندی بالگردی خود را متناسب با سطح تهدیدات بروز رسانی کند. 
برچسب‌ها
دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان هفته دفاع مقدس رزمایش

http://www.sepahannews.ir/fa/News/177884/برگزاری-رزمایش-پایگاه-چهارم-هوانیروز-با-موشک-هوشمند-ضدزره-برد-بلند-شفق
بستن   چاپ