پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:
زمینه حضور کاشانی‌های مقیم خارج برای خدمت در حوزه سلامت فراهم شود
سه شنبه 25 شهريور 1399 - 12:59:45
پیام سپاهان - کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: زمینه حضور کاشانی های مقیم خارج برای خدمت در حوزه سلامت فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با جمعی از خیرین سلامت کاشان اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت کاشان باید نقش واسطه و هماهنگ کننده بین مردم و دانشگاه علوم پزشکی کاشان باشد.
وی با اشاره به اینکه کاشان یکی از شهرهای سرآمد ایران در مشارکت خیرین است، ابراز داشت: این نشان از فرهنگ مردم این شهر در مشارکت‌های اجتماعی و کمک به دیگر همنوعان است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تصریح کرد: سابقه مردم کاشان در انجام امور عام المنفعه بسیار درخشان است به طوری که در بخش سلامت و در سال 1317 بخش مردمی مربوط به خیرین سلامت کاشان تأسیس شد.
وی ساخت بیمارستان نقوی را یکی از موارد مشارکت خیرین در حوزه سلامت کاشان دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر خیرین شهری لازم است اقداماتی انجام شود تا کاشانی‌های مقیم خارج از کشور نیز در حوزه خیرین سلامت کاشان ورود پیدا کنند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه کاشان باید در طرح جامع خود و در تمام مناطق در بخش سلامت ورود پیدا کند، بیان داشت: باید خیرین سلامت به طور مرتب سازماندهی شوند تا بتوانند خدمات مناسب برای مردم ارائه دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/177855/زمینه-حضور-کاشانی‌های-مقیم-خارج-برای-خدمت-در-حوزه-سلامت-فراهم-شود
بستن   چاپ