پیام سپاهان
دیدار شهرخودرو با سپاهان نمونه مسابقه فینال لیگ‌برتر است
جمعه 24 مرداد 1399 - 19:15:10
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: بازی با سپاهان برای ما اهمیت بالایی دارد که به نوعی فینال مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است.

به گزارش ایرنا، سهراب بختیاری زاده شامگاه روز جمعه در نشست خبری مجازی افزود: تیم ما در بازی فردا شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم.
وی اظهارداشت : با بردن سپاهان می خواهیم درصد زیادی شانس قائل باشیم این که برای گرفتن سهمیه آسیا و بازیکنانم تلاش خود را خواهند کرد.
بختیاری زاده تصریح کرد: منصفانه سپاهان تیم قابل احترامی تحت هر شرایطی است و اتفاقاتی که برای این تیم رخ داده ممکن است برای هر تیم لیگبرتر رقم بخورد.
وی گفت: نبود قلعه نویی روی نیمکت سپاهان چیزی از ارزش های این مربی و همچنین تیم سپاهان کم نمی کند.
بختیاری زاده گفت : به هر حال فوتبال اصفهان و سپاهان همیشه فوتبال خوبی بوده و یادمان باشد سپاهان شرایطی دارد که می خواهد از بازی فردا به عنوان یک فرصت استفاده کند.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما برای دیدار فردا از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا بتوانیم در یک بازی قدرتمند، قوی و هوشمندانه بیشترین امتیاز را کسب کنیم.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و شهر خودرو ساعت 20 و 45 دقیقه شامگاه فردا شنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
امیر قلعه‌نویی پس از شکست سپاهان برابر استقلال تهران در جام حذفی، با انتشار پیامی از هدایت سپاهان کناره‌گیری کرد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه رقابت‌های جام حذفی مقابل استقلال تهران با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد در حالی که در جدول لیگ برتر در جایگاه پنجم قرار دارد و برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا با مشکل مواجه است
برچسب‌ها
تیم فوتبال سپاهان اصفهان شهر خودرو مشهد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168964/دیدار-شهرخودرو-با-سپاهان-نمونه-مسابقه-فینال-لیگ‌برتر-است
بستن   چاپ