پیام سپاهان
طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان اصفهان به 110 مورد کاهش یافت
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 18:30:00
پیام سپاهان - کاشان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طرح‌های نیمه تمام ورزشی در سطح این استان با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال گذشته کاهش یافته و در حال حاضر 110 مورد وجود دارد که نیازمند اختصاص یک هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل آنها هستیم.

سید محمد طباطبائی روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان اردستان بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و وضعیت منابع، تلاش شده است که بخشی از طرح‌ها را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم که این موضوع‌ مورد استقبال قرار گرفت و منجمله در هفته دولت امسال، 6 طرح ورزشی با صرف 170 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بر اعمال نگاه تخصصی و علمی در طرح‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استفاده حداکثری از فضاهای ورزشی تاکید کرد و افزود: زیرساخت‌های ایجاد شده با نگاه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه با اشاره به سرانه 0.41 مترمربعی این استان، اظهار داشت: یکی از فقیرترین سرانه‌های فضای ورزشی در بین استان‌های کشور را اصفهان دارد اما شهرستان اردستان از نظر سرانه فضای ورزشی رتبه نخست استان است.
به گزارش ایرنا، سرانه ورزشی استان اصفهان در حالی به میزان 0.46 مترمربع به ازای هر نفر رسیده است که در مقایسه با سال آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 92، حدود 53 درصد رشد نشان می‌دهد.
در حال حاضر 564 مکان ورزشی زیرمجموعه ورزش و جوانان در استان اصفهان وجود دارد که بیشترین آنها را سالن‌های چند منظوره با 250 مورد و سالن‌های رزمی با 105 مورد شامل‌می شود.
شهرستان اردستان با جمعیت بیش از 42 هزار نفر و حدود 2 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته، در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان‌ واقع شده است.
برچسب‌ها
اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اردستان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168804/طرح‌های-نیمه-تمام-ورزشی-استان-اصفهان-به-110-مورد-کاهش-یافت
بستن   چاپ