پیام سپاهان
فروش Forza Horizon 3 به زودی متوقف خواهد شد
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 21:46:36
پیام سپاهان - ویجیاتو / با تایید رسمی، Forza Horizon 3 روزهای آخرش را در فروشگاه‌ها می‌گذراند و به زودی از فروش برداشته خواهد شد.
مایکروسافت اعلام کرد که Forza Horizon 3 به آخر عمرش رسیده است. بازی و تمام بسته‌های الحاقی در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر) از تمام فروشگاه‌های ایکس باکس وان و پی‌سی حذف خواهند شد. البته لازم به ذکر است که اگر بازی را در اختیار داشته باشید، همچنان می‌توانید آن را دانلود و تجربه کنید. سرورهای بازی نیز فعلا به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
به همین خاطر، از الان تا 27 سپتامبر فرصت دارید بازی را با تخفیف شدید خریداری کنید. نسخه استاندارد و Ultimate Edition بازی به ترتیب 9.89 و 21.99 دلار قیمت دارند، که البته در نظر داشته باشید که نسخه Ultimate دارای اکسپنشن پس بازی نیست. اکسپنشن پس به صورت جدا و با قیمت 10.5 دلار به فروش می‌رسد و شامل بسته‌های الحاقی فوق‌العاده‌ای همچون Blizzard Mountain و Hot Wheels می‌شود.
مایکروسافت دلیل حذف بازی از فروشگاه‌ها را توضیح نداده، اما همواره سری Forza Horizon – و کلا اکثر بازی‌های ریسینگ – به دلیل انقضای لایسنس‌های موسیقی و ماشین، چند سال پس از عرضه به این سرنوشت دچار می‌شوند. یعنی نسخه اول و دوم هم دیگر قابل خرید نیستند و به زودی هم شماره سوم به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد.
Forza Horizon 3 در تاریخ 27 سپتامبر 2016 برای ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه شد و از همان موقع توانست جایگاه خود را نه تنها به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس وان، بلکه یکی از بهترین عناوین ریسینگ تاریخ تثبیت کند. نسخه بعدی آن، Forza Horizon 4 دو سال بعد عرضه شد و توانست به خوبی مسیر موفقیت‌آمیز این سری را ادامه دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168625/فروش-Forza-Horizon-3-به-زودی-متوقف-خواهد-شد
بستن   چاپ