پیام سپاهان
امکانات جدیدی به بازی The Last of Us 2 اضافه خواهند شد
سه شنبه 21 مرداد 1399 - 11:06:52
پیام سپاهان - گیم فا / به‌روزرسانی 1٫03 عنوان The Last of Us 2 دو تروفی جدید را به لیست تروفی‌ها ضمیمه می‌کند که خبر از اضافه شدن دو حالت جدید در آینده‌ای نزدیک را می‌دهد.
بعد از سال‌ها توسعه، بهره‌گیری از نیروی انسانی و تلاش سخت، بازی The Last of Us 2 مدتی پیش در دسترس طرفداران قرار گرفت. اگرچه مخاطبین نظر‌های گوناگونی پیرامون این اثر دارند اما در نهایت شاهد فروش قدرتمند آن بودیم. منتقدین و بازی‌بازان زیادی این عنوان را تحسین برانگیز خواندند و البته تعداد زیادی از اعضای گروه دیگر نیز قبول دارند که گیم‌پلی و کیفیت فنی بازی در سطح بالایی قرار دارد. حال به نظر می‌رسد حالت‌ها و درجه‌ی سختی تازه‌ای برای این عنوان عرضه خواهد شد تا بازی‌بازان بهانه‌ای برای تجربه‌ی دوباره داشته باشند.

پیام سپاهان

اگرچه هنوز تاییدیه‌ی رسمی منتشر نشده است اما دقایقی پیش به‌روزرسانی تازه‌ای برای این اثر منتشر شده که دو تروفی جدید را به لیست تروفی‌ها اضافه می‌کند. یکی از این تروفی‌ها به پایان رساندن بازی بر روی درجه‌ی سختی Grounded است و دیگری کامل کردن داستان با حالت Permadeath است. هیچ‌کدام از این دو حالت با به‌روزرسانی جدید (1٫03) به بازی اضافه نشده است اما احتمالاََ به زودی این اتفاق رخ دهد.
کسب دو تروفی جدید به طرز وحشتناکی سخت خواهد بود. ما هنوز درجه‌ی سختی Grounded نسخه‌ی اول را به یاد داریم که به کابوس برخی بازی‌بازان تبدیل شده بود و حالا در نسخه‌ی دوم نه تنها برای 100 درصد کردن کلی بازی باید برروی درجه‌ی سختی Grounded عنوان The Last of Us Part 2 را به اتمام برسانید بلکه حالت Permadeath نیز نیاز است. این حالت به طور ساده بدین معنا است که تا آخر بازی یک جان دارید و اگر بمیرید بازی از ابتدا آغاز می‌شود. همچنین هوش مصنوعی بهبود یافته‌ی نسخه‌ی دوم کار را برای بازی‌بازان سخت‌تر خواهد کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168134/امکانات-جدیدی-به-بازی-The-Last-of-Us-2-اضافه-خواهند-شد
بستن   چاپ