پیام سپاهان
فرماندار گلپایگان:
نقدهای خبرنگاران محرک توسعه و پیشرفت جامعه است
سه شنبه 21 مرداد 1399 - 10:10:49
پیام سپاهان - گلپایگان- فرماندار گلپایگان با بیان اینکه انتقادهای خبرنگاران به پیشرفت جامعه کمک می‌کند، گفت: جامعه شفاف و فضای شیشه‌ای ادارات هم در اعتقاد و هم در عمل باید وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران گلپایگان اظهار داشت: جامعه شفاف و فضای شیشه‌ای ادارات هم در اعتقاد و هم در عمل باید وجود داشته باشد.
وی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان حلقه وصل مردم و مسئولان هستند و به عنوان نهادی غیر حکومتی درباره مسائل مختلف باید نقد کنند و نظر بدهند که این امر در بلندمدت قطعاً به توسعه و پیشرفت کشور کمک می‌کند.
فرماندار گلپایگان تأکید کرد: خبرنگاران موضوعات و اشکالات را در کمال صداقت، واقع گرایانه، با کمال اخلاق و ادب و آنچه که شایسته فرهنگ ایرانی اسلامی است و همراه با احترام و حفظ کرامت انسانی باید مطرح کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شرایط اقتصادی کشور گفت: با وجود وضعیت کنونی کشور از لحاظ اقتصادی اما در گلپایگان وضعیت اقتصادی در بهترین حالت است به طوری که فعالیت اقتصادی در شهرستان رونق دارد.
یارمحمدیان خاطرنشان کرد: سه شهرک صنعتی در گلپایگان با وسعت 250 هکتار وجود دارد، همچنین زمینه ایجاد شهرک بزرگ صنعتی به وسعت 700 هکتار در شهر گلشهر گلپایگان فراهم شده است که زمین صنعتی شهرستان را 300 درصد رشد می‌دهد.
وی گفت: با ایجاد پروژه‌های بزرگ صنعتی مانند گلخانه 20 هکتاری، تولید گل‌محمدی و گاوداری چند هزار رأس دام تولید در این شهرستان گلپایگان رونق می‌گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168122/نقدهای-خبرنگاران-محرک-توسعه-و-پیشرفت-جامعه-است
بستن   چاپ