پیام سپاهان
افتخارآفرینی کارتونیست‌های اصفهان در ایتالیا
سه شنبه 21 مرداد 1399 - 07:58:49
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مجتبی حیدرپناه و منصوره دهقانی دو عضو خانه کاریکاتور اصفهان در بیست و هشتمین جشنوارۀ بین‌المللی کارتون و تصویرسازی آندرومدای ایتالیا خوش درخشیدند.

پیام پور فلاح، مدیر خانه کاریکاتور اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: ایتالیا هر سال میزبان یک فستیوال طنز بین‌المللی است که استودیو آندرومدا آن را برگزار می‌کند.
وی افزود: هیأت داوران بیست و هشتمین دوره از این فستیوال، مقام دوم را به اثر مجتبی حیدر پناه، عضو خانه کاریکاتور اصفهان اعطا کردند.

پیام سپاهان


پور فلاح خاطرنشان کرد: علت انتخاب اثر مجتبی حیدرپناه در سایت مسابقه به این شرح آمده که «نشان دادن یک محدودیت به شکل سمبولیک را در این طرح شاهدیم و هنرمند با نمایش ساختن دیوار، متوقف کردن بازی دخترکی با تاب را در دل دیوار ارائه کرده است. این هنرمند با نقض قوانین زمان، مکان و حرکت زمینه را برای بروز یک اتفاق غیرمنطقی و هولناک فراهم کرده است.»
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان با اشاره به اینکه موضوع این دوره از فستیوال طنز آندرومدا «محدودیت» بود یادآور شد: اثر منصوره دهقانی دیگر عضو خانه کاریکاتور اصفهان نیز در بخش کمیک این جایزه شایسته تقدیر شناخته شد.

پیام سپاهان


انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/168093/افتخارآفرینی-کارتونیست‌های-اصفهان-در-ایتالیا
بستن   چاپ