پیام سپاهان
شهردار اصفهان: اتوبوس‌های جدید در این شهر، عادلانه توزیع می‌شود
شنبه 18 مرداد 1399 - 11:25:49
پیام سپاهان - اصفهان - شهردار اصفهان با اشاره به ورود 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر گفت: عدالت اجتماعی در توزیع این اتوبوس‌های جدید شهری در 30 خط رعایت می‌شود.

قدرت‌الله نوروزی روز شنبه در آیین آغاز به کار 80 دستگاه اتوبوس شهری اصفهان افزود: امروز از روزهای پر افتخار اصفهان است زیرا در این شرایط سخت با کمک دولت، استانداری اصفهان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر قراردادهایی با شرکت خودروساز به منظور ساخت 100 دستگاه اتوبوس به امضا رسید.
وی اظهارکرد: این قرارداد به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در قالب اوراق مشارکت برای اتوبوس شهری بود که با پیگیری‌های لازم صورت گرفت و 100 دستگاه اتوبوس خریداری شد.
شهردار اصفهان ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری این تعداد اتوبوس هستیم که با استاندارد و امکانات لازم سرمایشی و گرمایشی مناسب در دسترس مردم قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: شهر اصفهان در مجموع یک هزار و 400 دستگاه اتوبوس دارد که قبل از بیماری کرونا 960 دستگاه اتوبوس در خدمت شهروندان اصفهانی بود و در زمان حاضر 750 دستگاه اتوبوس آن فعال است.
نوروزی ادامه داد: پیش از شیوع بیماری کرونا 560 هزار مسافر با اتوبوس‌های شهری جابجا می‌شدند ‌که امروز این تعداد به 250 هزار مسافر در روز رسیده است.
وی بیان کرد: کل خطوط اتوبوسرانی شهری اصفهان 2 هزار 600 کیلومتر مربع است که در قالب 30 خط اتوبوسرانی و از طریق 2 هزار و 500 ایستگاه شهری به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.
در این مراسم دستور ورود 80 دستگاه اتوبوس جدید همزمان با عید بزرگ غدیر به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با حضور دکتر اسلامی، وزیر راه و شهرسازی صادر شد.
این تعداد اتوبوس شهری با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار و 250 میلیارد ریال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان پیوسته است.
وزیر راه و شهرسازی روز شنبه، ١٨ مرداد در پارک سوار صفه حضور یافته و از این اتوبوس‌ها بازدید کرد.
همچنین پارک سوار صفه با امکان سرویس دهی به معلولان در 12 هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر50 میلیارد ریال رونمایی شد.
برچسب‌ها
قدرت‌الله نوروزی شهرداری اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/167393/شهردار-اصفهان--اتوبوس‌های-جدید-در-این-شهر،-عادلانه-توزیع-می‌شود
بستن   چاپ