پیام سپاهان
دانشگاه آزاد اصفهان میزبان 1420 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد/ نوجوان 13 ساله جوانترین داوطلب
جمعه 17 مرداد 1399 - 19:39:29
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان آزمون سراسری کارشناسی ارشد 99 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1399 با اجرای کامل اصول و شیوه نامه های بهداشتی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
محمد لطیفی اظهار کرد: آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1399 با حضور 1420 داوطلب در دو نوبت صبح پنجشنبه 16 و صبح جمعه 17 مرداد ماه تحت تدابیر بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خاطر نشان کرد: در این رویداد علمی تعداد 870 داوطلب در روز پنج شنبه و تعداد 550 داوطلب در روز جمعه شرکت داشتند که از این تعداد، 670 داوطلب زن و 750 داوطلب مرد در سه حوزه امتحانی دانشکده علوم تربیتی، دانشکده فنی و مهندسی و سالن ورزشی فردوسی برای کسب سهمیه ورود به دانشگاه ها به رقابت پرداختند.
وی با بیان الزام استفاده تمام شرکت کنندگان از ماسک، اظهار کرد: به جهت جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا در هنگام ورود به دانشگاه و حوزه های امتحانی، درب ورودی این حوزه ها در هر دو نوبت از ساعت 6 صبح به روی داوطلبین گشوده شد تا از ازدحام شرکت کنندگان جلوگیری به عمل آمده و فرآیند مقدمات حضور در حوزه ها توسط داوطلبین با فراغت بیشتر و رعایت فواصل ورود بهتری صورت گیرد.
نوجوان 13 ساله اصفهانی جوانترین داوطلب کنکور کارشناسی ارشد
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، یک نوجوان 13 ساله اصفهان جوانترین داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در اصفهان بود که در آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 کشور شرکت کرد.
سید مهدی مدنی متولد بیست و ششم اسفند ماه 1386دانش آموز پایه ششم ابتدایی و حافظ کل قرآن مجید صبح امروز با حضور در آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 نام خود را به عنوان جوان ترین شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ثبت کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/167336/دانشگاه-آزاد-اصفهان-میزبان-1420-داوطلب-کنکور-کارشناسی-ارشد--نوجوان-13-ساله-جوانترین-داوطلب
بستن   چاپ