پیام سپاهان
جزئیات استخدام‌‌های غیرقانونی در اصفهان
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 12:02:07
پیام سپاهان - فارس / نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: دوباره در استانداری مسیر گذشته در استخدام غیرقانونی در حال طی شدن است؛ انتظار داریم استاندار اصفهان به‌ طور صادقانه به مردم توضیح دهد که آیا قرار است دوباره افرادی از یک گروه خاص سیاسی و عمدتاً از ستاد جوانان رئیس‌جمهور به استخدام در آیند؟
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در خصوص استخدام‌های غیرقانونی در استانداری اصفهان، اظهار کرد: در زمان استانداری آقای مهرعلیزاده سهمیه‌ای برای استخدام گرفتند که تعدادی از آن انجام شد و خلاف قوانین بود و طی مراحل قانونی، آزمون و گزینش افرادی که واقعاً تخصص نداشتند به بدنه دولت و کشور تحمیل شدند.
نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: اخباری به گوش می‌رسد که دوباره مسیر گذشته در استخدام غیرقانونی در استانداری در حال طی شدن است؛ انتظار داریم استاندار به‌ طور صادقانه به مردم توضیح دهد که آیا قرار است دوباره افرادی از یک گروه خاص سیاسی به استخدام در آیند؟
وی تصریح کرد: عمده این افراد از یک جریان سیاسی خاص و ستاد جوانان آقای روحانی هستند و آقای روحانی در جلسه‌ای که با ستاد جوانان داشتند این قول را خلاف قوانین به آن‌ها دادند.
ابوترابی در بخش دیگری در خصوص دارایی‌های بلوکه شده در کره جنوبی، اظهار کرد: بیش از هفت میلیارد دلار دارایی داشتیم که در کره جنوبی بلوکه شده است و علاوه بر آن ادعای پرداخت خسارت و‌ هزینه نگهداری هم دارند و ادعا دارند که باید درصدی از پول‌ها را تحت عنوان نگهداری دارایی به آن‌ها پرداخت کنیم.
نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون ادامه داد: این کار کره جنوبی خلاف قوانین بین‌المللی است و نوعی راهزنی و دزدی محسوب می‌شود؛ آن‌ها تحت فشار آمریکا دست به این کار زدند و این فشار آمریکا نیز خلاف تمامی قوانین بین‌المللی است.
وی عنوان کرد: ما نیز قطعا عمل متقابلی نسبت به این عمل کره جنوبی در شرایط و زمان مناسب انجام خواهیم داد؛ کره جنوبی نباید فراموش کند که زمانی که احتیاج به کمک داشت ایران به او کمک کرد و امروز باید دارایی ما را برگرداند و اجازه نمی‌دهیم عزت دیپلماسی ما خدشه‌دار شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/166474/جزئیات-استخدام‌‌های-غیرقانونی-در-اصفهان
بستن   چاپ