پیام سپاهان
گوشی اقتصادی LG با مدیاتک لو رفت
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 16:37:52
پیام سپاهان - ترنجی / ال جی به زودی یک گوشی اقتصادی معرفی خواهد کرد. امروز در راستای همین خبر می بینیم که گوشی اقتصادی ال جی K31 با مدیاتک Helio P22 لو رفته است. این دستگاه با 4 گیگابایت حافظه رم ارایه خواهد شد یا حداقل دستگاهی که در این تست حاضر است، این مقدار رم دارد. 
طبق گزارش ها، ال جی در تلاش است تا یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید با نام ال جی K31 را راه اندازی کند. امروز گوشی هوشمند جدید ال جی را در وب سایت پایگاه داده Geekbench مشاهده کردیم که در مورد برخی از مشخصات و ویژگی های آن سرنخ کاری را برای ما فراهم کرده است. این دستگاه می تواند گوشی هوشمند LG K31 باشد. نگاهی به لیست بانک اطلاعاتی Geekbench در مورد ال جی کا 31 داشته باشید:

پیام سپاهان

همانطور که در تصویر فهرست بانک اطلاعاتی Geekbench مشاهده می شود، گفته شده LG K31 (با شماره مدل LGE LM-K3141M) موفق شد امتیاز 826 را در تست تک هسته ای و 3822 در تست چند هسته ای بکشد.
علاوه بر این، لیست Geekbench برای این دستگاه تأیید می کند که LG K31 دارای یک پردازنده هشت هسته ای Helio P22 با قدرت 2 گیگاهرتز است که با 4 گیگابایت رم جفت می شود. اما در آنجا می توان انواع حافظه بیشتری را نیز در دستگاه خود به وجود آورد. سرانجام ، لیست Geekbench نشان می دهد که LG K31 با جدیدترین سیستم عامل اندروید 10 از جعبه گوشی خارج خواهد شد.
در حال حاضر، این تقریبا همه اطلاعاتی است که برای ال جی K31 آتی داریم، اما مطمئنا در روزهای آینده با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.
نظر شما چیست؟ منتظر ال جی K31 هستید؟ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/166295/گوشی-اقتصادی-LG-با-مدیاتک-لو-رفت
بستن   چاپ