پیام سپاهان
شایعات و اخبار جدید درباره کنترلر پلی‌استیشن 5
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 15:09:07
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / باتوجه‌به شایعات جدید، کنترلر پلی‌استیشن 5 سونی یا همان دوال سنس پس از شارژ شدن به‌صورت کامل، 3 الی 4 ساعت عمر باتری طولانی‌تری نسبت به دوال‌شاک 4 دارد تا بازیکنان بتوانند بیشتر به تجربه‌ی مداوم بازی‌ها بپردازند.
شخصی که با پخش یک تصویر متحرک عمودی نشان داد دسته پلی‌استیشن 5 یعنی دوال سنس را در اختیار دارد، به‌تازگی اطلاعاتی راجع به این کنترلر جدید سونی منتشر کرده است. او می‌گوید تاچ‌پد دسته به مراتب بهتر از دوال شاک 4 متوجه دستورهای لمسی مخاطب می‌شود. همچنین ظاهرا دکمه‌های L1 و R1 دوال‌سنس بیشتر از دوال‌شاک داخل می‌روند و حس‌وحالی شبیه به فشردن دکمه‌های L2 و R2 در دوال‌شاک را دارند. خود دکمه‌های L2 و R2 دوال‌سنس هم اندکی سفت‌تر از دکمه‌های L2 و R2 دوال‌شاک هستند. البته باتوجه‌به قابلیت مهم دوال‌سنس، سفتی این دکمه‌ها در مقابل انگشت مخاطب توسط بازی‌های ویدیویی تعیین می‌شود و حتی می‌تواند طی چند ثانیه تغییر کند. راستی اگر جزو اشخاصی بودید که نور دسته‌ی پلی‌استیشن 4 را بیش از حد می‌دانستید، باید خوشحال باشید. چون مطابق گفته‌ی فرد مطلعی که گویا ساعات زیادی به استفاده از دسته پرداخته است، نور LED دوال‌سنس کمتر و منطقی‌تر به نظر می‌رسد.
اما اصلی‌ترین بخش شایعه که آن را بین جدیدترین اخبار بازی مطرح کرد این نکته بود که گویا دوال‌سنس، 4 ساعت بیشتر از دوال‌شاک 4 شارژدهی دارد. این عدد در صورتی که واقعی از آب دربیاید، بدون شک توجهاتی را به خود جلب خواهد کرد. زیرا در نسل 8 گیمرهای زیادی با طول عمر کم باتری کنترلر PS4 پس از هر شارژ مشکل داشتند.
جف کیلی: دسته دوال سنس پلی استیشن 5 به بازی‌سازها فرصت بیشتری برای خلاقیت می‌دهد
فرد منتشرکننده‌ی اطلاعات غیررسمی در پایان گفت که دوال‌سنس در عین بزرگ‌تر و سنگین‌تر بودن نسبت به دوال‌شاک 4، در دست احساس بهتری دارد و به مخاطب تسلط بیشتری روی بازی می‌بخشد. دلیل اصلی جدی گرفته شدن این شایعات نیز آن است که سونی چند هفته‌ی قبل گفت که هنوز همه‌ی ویژگی‌های دوال‌سنس معرفی نشده‌اند. این وسط یکی از اعضای تیم ساخت PS5 هم در صفحه‌ی شخصی خود اعلام کرد که پلی‌استیشن 5 هنوز چند راز فاش‌نشده برای مخاطبان دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/166266/شایعات-و-اخبار-جدید-درباره-کنترلر-پلی‌استیشن-5
بستن   چاپ