پیام سپاهان
2 بازیکن ملی‌پوش به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیوستند
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:17:50
پیام سپاهان - اصفهان- علیرضا وفائی و قدرت بهادری بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای یک فصل به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیوستند.

به گزارش ایرنا، علیرضا وفائی بازیکن تیم ملی فوتسال بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند در فصل 1399- 1400 این تیم را همراهی خواهد کرد.
علیرضا وفایی فصل گذشته بعنوان کاپیتان در تیم محمد سیما قم بازی می‌کرد و همراه با تیم ملی فوتسال عناوین متعدد بین المللی از جمله مقام سومی جهان را دارد.
همچنین قدرت بهادری بازیکن ملی پوش فوتسال بعد از مذاکره با مدیران باشگاه ، به گیتی‌پسند پیوست و در فصل 1399 -1400 این تیم را همراهی خواهد کرد.
بهادری فصل گذشته کاپیتان فرش آرا مشهد بود و با تیم ملی فوتسال که عناوین متعدد بین المللی از جمله مقام سومی جهان را در کارنامه دارد.
پیش از این نیز وحید شمسایی پس از 2 سال دوری از لیگ برتر به عنوان سرمربی به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیوست.
مهران عالیقدر که همراه با گیتی پسند سابقه قهرمانی در لیگ برتر و با تیم ملی فوتسال عناوین متعدد بین‌المللی از جمله مقام سومی جهان را دارد، یکسال دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
میثم برمشوری نیز برای دومین فصل متوالی قرارداد خود را با گیتی‌پسند تمدید کرد و در فصل 1399-1400 این تیم را همراهی خواهد کرد.
سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوشی که اواسط فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از تیم گیتی‌پسند به تیم گازپروم روسیه رفته بود، بعد از اتمام لیگ روسیه و بازگشت به ایران به تیم گیتی‌پسند پیوست؛ محمدی سال‌های زیادی در تیم گیتی‌پسند سابقه حضور دارد.
گیتی‌پسند اصفهان فصل قبل با هدایت حمید بی‌غم نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شد.
برچسب‌ها
فوتسال اصفهان گیتی پسند

http://www.sepahannews.ir/fa/News/166164/2-بازیکن-ملی‌پوش-به-تیم-فوتسال-گیتی‌پسند-اصفهان-پیوستند
بستن   چاپ