پیام سپاهان
خبرنگاران اصفهان برای اصلاح جامعه گام بردارند
يکشنبه 12 مرداد 1399 - 12:54:38
پیام سپاهان - اصفهان- رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از هر خبرنگار قلم به دست انتظار می‌رود رعایت حق و حقوق مردم را بکند و در راستای کمک به اصلاح جامعه گام بردارد.

علیرضا نصر اصفهانی روز یکشنبه در یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی با اشاره به روز خبرنگار افزود: برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه آرزوی توفیق خدمتگذاری و برخورد صادقانه در مواجهه با اطلاعات و اخبار داریم.
وی از خبرنگاران بعنوان دیده‌بان موثر جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران در گزارش‌های خود به دنبال واقعیت هستند نه به دنبال بزرگنمایی و کوچک سازی اتفاقات.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا فهم بیشتری از نهضت اباعبدالله برای مردم فراهم شود و از خرافاتی که چتر خود را بر عزاداری امام حسین (ع) گسترده فاصله بگیریم.
وی ادامه داد: باید اهداف اصلی امام حسین (ع) که یکی از آن‌ها ترویج امر به معروف و نهی از منکر در همه ابعاد جامعه تسری دهیم.
نصر اصفهانی با اشاره به نذری دادن به عزاداران امام حسین خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا یک سری اقلام بهداشتی در اختیار افراد نیازمند قرار بگیرد از این رو بر همه مدیران، دست اندرکاران و مبلغان فرض و لازم است که جهتی در این راستا برای مردم فراهم کنند.
خانه هنرمندان اصفهان به هنرمندان واگذار شود
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: هنرمندان شهر اصفهان در بخش‌ها و گونه‌های مختلف هنری در کشور پیشگام بودند اما متاسفانه از کمترین حمایت برخوردار هستند.
نصیر ملت گفت: هنرمندان با تلاش و استعداد و همت شخصی خود برای شهر و کشور افتخار آفریدند.
وی ادامه داد: از معدود امکاناتی که در اختیار هنرمندان این شهر قرار گرفته خانه هنرمندان بوده که پیشنهاد می‌کنیم دغدغه هنرمندان شهر قبل از اینکه تصمیم احساسی گرفته شود به همراه نیاز واقعی آنها مرتفع شود و با همدلی و پیگیری تمامی دستگ‌های اجرایی و مدیریت شهری شرایط واگذاری این مجموعه به هنرمندان واقع شود.
اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه علنی بیان کردند: خانه هنرمندان در راستای تملک دائمی به هنرمندان واگذار شود، چندی پیش نامه‌ای در راستای مطالبات مالی هنرمندان اصفهان به شهردار اصفهان نوشته شد که تاکنون پاسخی در این راستا ارایه نشده است.
روز دهم مرداد سال جاری خبر مبنی بر مالکیت خانه هنرمندان از حوزه هنری با حکم دادگاه به بنیاد شهید در رسانه‌های استان اصفهان منتشر شد که اعتراض برخی از شهروندان و هنرمندان را به همراه داشته است.
در شهر اصفهان افزون بر 2 میلیون و 300 هزار نفر زندگی می‌کنند. همچنین این خطه دارای 15 منطقه شهری، هفت هزار و 500 هکتار اراضی مسکونی، 700 هزار خانه، حدود 360 هکتار اراضی آموزشی، 50 هکتار پارکینگ، یکهزار و 100 هکتار فضای عمومی و 300 هکتار باغ داخل محدوده شهری است.
برچسب‌ها
شورای شهر ماه محرم روز خبرنگار اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165915/خبرنگاران-اصفهان-برای-اصلاح-جامعه-گام-بردارند
بستن   چاپ