پیام سپاهان
کانون جوانه های بانک ملی ایران را در اینستاگرام دنبال کنید
شنبه 11 مرداد 1399 - 17:05:44
پیام سپاهان - این صفحه به نشانی kidsbankmelli اکنون بیش از 20 هزار دنبال کننده دارد.
تولید محتوای هدفمند با رویکردی جدید با زبان داستان و تصویر، گروه های سنی کودک و نوجوان را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا می کند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن به منظور حفظ سلامت خود و خانواده و همچنین علاقمندی این گروه سنی به استفاده از شبکه های اجتماعی و دسترسی به فضایی جذاب و هیجان انگیز صفحه اینستاگرام کانون جوانه های بانک ملی ایران سعی دارد با ایجاد فضایی امن و جذاب برای کودکان و نوجوانان با تولید محتواهایی در قالب تصویر، کارتون و مسابقات دوره ای علاوه بر ایجاد رابطه ای دو سویه با مخاطبان، آموزش های لازم را نیز در این فضا در اختیار این گروه سنی قرار دهد
در حال حاضر کانون جوانه های این بانک در صفحه اینستاگرام خود اقدام به برگزاری مسابقه روبیک کرده است و دنبال کنندگان این پیج می توانند با شرکت در این مسابقه، یکی از برندگان 10 جایزه 500 هزار تومانی آن باشند.
شرکت کنندگان در مسابقه تا پایان روز 18 مردادماه فرصت دارند تا پس از فالو کردن پیج کانون جوانه ها در اینستاگرام، شماره پاسخ صحیح را زیر پست مسابقه کامنت کرده و همزمان یکی از دوستانشان را منشن نمایند. لازم به ذکر است که آی دی منشن شده نیز باید از دنبال کنندگان پیج کانون جوانه ها باشد.
به 10 نفر از برندگان این مسابقه که به قید قرعه از بین کامنت های صحیح انتخاب می شوند پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد و بیشتر بودن تعداد کامنت های هر فرد نیز می تواند شانس برنده شدن وی را در این مسابقه افزایش دهد.
گفتنی است کانون جوانه های بانک ملی ایران به صورت همزمان در پیج خود مسابقات کوئیز استوری را نیز برگزار می کند این مسابقات با طرح سوال هفته ای دوبار در روزهای سه شنبه و جمعه در استوری پیج کانون مطرح می شود که علاقمندان به شرکت در این مسابقه نیز می توانند در همان استوری پاسخ های خود را ارسال نمایند که به قید قرعه به دو نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند یک جایزه دو میلون ریالی اهدا می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165742/کانون-جوانه-های-بانک-ملی-ایران-را-در-اینستاگرام-دنبال-کنید
بستن   چاپ