پیام سپاهان
برگزیدگان نخستین جشنواره حکایت های تهران معرفی شدند
شنبه 11 مرداد 1399 - 16:10:00
پیام سپاهان - آیین اختتامیه جشنواره حکایت تهران با محوریت شورایاران برگزار و از نفرات برتر قدردانی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران ، احمد مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در این مراسم ضمن تقدیر از نفرات برگزیده جشنواره حکایت تهران که در محله امامزاده یحیی برگزار شد، گفت: این محله حد اقل 200 بنای ارزشمند دارد که این مجموعه باید حفظ و خاطرهای آن را به رشته تحریر در آورد.
او افزود: خاطرات تهران باید دارای ساختار گردد که شورایاران می‌توانند در ایجاد این ساختار یاری‌رسان باشند.
در ادامه مهرشاد کاظمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و عضو هیات داوری و سیاستگذاری جشنواره با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین جشنواره حکایت تهران، افزود: تعداد 606 اثر به جشنواره در چهار بخش خاطره نشان،فیلم، عکس و نماد ارسال شد که هر حکایت می تواند گویای مطلبی در معرفی یک نقطه گردشگری در شهر تهران باشد.
کاظمی با بیان این که دومین جشنواره حکایت های تهران در مهر ماه سال جاری روز بزرگداشت تهران برگزار می شود، افزود: همه آثار ارسال شده به جشنواره در سامانه جامع هوشمند گردشگری بارگذاری خواهد شد چرا که این آثار تاریخ شفاهی شهر تهران هستند .
این جشنواره با حضور احمد مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش، مهرشاد کاظمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، فتاح غلامی دبیر اجرایی ستاد شورایاری‌ها و شورایاران برگزار شد و از نفرات اول و دوم به ترتیب در دو محله عولاجان و خیابان طالقانی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تقدیر و جوایزی به آنها اهداء شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165739/برگزیدگان-نخستین-جشنواره-حکایت-های-تهران-معرفی-شدند
بستن   چاپ