پیام سپاهان
یک کارشناس فوتبال:
بزرگ‌ترین مشکل سپاهان برابر استقلال نبودِ امیر قلعه‌نویی روی نیمکت است
شنبه 11 مرداد 1399 - 11:39:17
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بزرگ‌ترین مشکل فعلی سپاهان برابر استقلال نبود امیر قلعه‌نویی روی نیمکت است و این غیبت یک نکته منفی برای تیم اصفهانی است.

مجتبی توتونی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی امشب سپاهان و استقلال در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: سپاهان توانایی شکست استقلال در تهران را دارد چراکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و زیاد بازی داخل یا خارج خانه تفاوتی نمی‌کند. هر تیمی که در خانه خود بازی می‌کند بزرگ‌ترین مزیتش تماشاگرانش است که فعلاً تیم‌ها از این مزیت برخوردار نیستند و استقلال هم در بازی برابر سپاهان از این امتیاز برخوردار نیست و طلایی پوشان دغدغه بازی خارج از خانه را ندارند و می‌توانند بدون استرس بازی کنند.
وی افزود: معتقدم بزرگ‌ترین مشکل فعلی سپاهان برابر استقلال نبود امیر قلعه‌نویی روی نیمکت است و این غیبت یک نکته منفی برای تیم اصفهانی است چرا که وقتی مربی روی نیمکت نباشد نکات فنی در حین بازی را نمی‌تواند به تیم خود منتقل کند. از طرفی نبود امیر قلعه‌نویی می‌تواند یک انگیزه مضاعفی برای بازیکنان سپاهان باشد که به هر طریقی می‌خواهند خود را به مربی‌شان ثابت کنند و نتیجه بگیرند.
این کارشناس فوتبال و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان اینکه شرایط سپاهان زیاد خوب نیست، اما بد هم نیست، تصریح کرد: سپاهان از نظر فنی اشکالاتی دارد و در این بازی با توجه به اینکه 12 روز از بازی قبلی‌اش گذشته و استقلال یک بازی عقب افتاده باید انجام می‌داد فرصت بسیار خوبی برای طلایی پوشان است تا نقاط ضعف خود را ترمیم کرده و بازیکنانی که از آمادگی به دور بودند از این وقفه استفاده و خود را به مرز آمادگی رسانده باشند.
توتونی گفت: در 12 روز گذشته استقلال یک سفر خارج از خانه داشته است، اما سپاهانی‌ها استراحت کرده‌اند و بازیکنان استقلال به دلیل بازی خارج از خانه ممکن است از نظر بدنی اُفت کرده باشند و از این نظر طلایی پوشان یک گام جلوترند. البته این موارد روی کاغذ و تنها تئوری است و آنچه که در زمین بازی اتفاق می‌افتد ممکن است بسیار متفاوت از این تحلیل‌ها باشد. برای مثال در دقیقه اول بازی ممکن است تیمی به گل برسد و همه‌چیز تغییر کند.
وی با بیان اینکه شرایط کنونی استقلال بهتر از سپاهان نیست، ادامه داد: البته استقلالی‌ها در چند هفته اخیر روند رو به رشدی داشته‌اند و از نظر ذهنی به دلیل کسب حداکثر امتیازات در وضعیت خوبی هستند و با سرمربی خود فرهاد مجیدی وِفق بیشتری پیدا کرده‌اند، اما به هر حال اشکالات فنی زیادی دارند و تقابل مربیان دو تیم و اینکه از نقاط ضعف یکدیگر بهترین استفاده را ببرند رمز موفقیت هر یک از این تیم‌ها در بازی امشب است.
این کارشناس فوتبال و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، خاطرنشان کرد: استقلال در کل تیم خوبی است و بازی امشب یک بازی حیثیتی برای هر دو تیم است و از قدیم بازی تیم‌های سپاهان و استقلال حساس و جذاب بوده است. شرایط جدول هم به گونه‌ای رقم خورده که این بازی برای هر دو تیم در واقع 6 امتیازی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165672/بزرگ‌ترین-مشکل-سپاهان-برابر-استقلال-نبودِ-امیر-قلعه‌نویی-روی-نیمکت-است
بستن   چاپ