پیام سپاهان
آموزش و پرورش کاشان در رشته کشاورزی مهارت‌آموز می‌پذیرد
شنبه 11 مرداد 1399 - 12:01:54
پیام سپاهان - کاشان- مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان از پذیرش مهارت‌آموزان پسر و دختر در رشته‌های مرتبط با کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

حمزه چاوشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان کاشان در زمینه ترویج و آموزش کشاورزی و با هدف تربیت نیروی ماهر و متخصص، نام‌نویسی در رشته‌های مرتبط با صنعت کشاورزی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم آغاز شده است.
وی بیان کرد: پنج رشته خدمات گلخانه‌ای، کشت و فرآوری گیاهان دارویی و زعفران، کشت بافت گیاهان باغی و زراعی، تعمیر موتورهای سبک کشاورزی ویژه پسران در هنرستان تخصصی واقع در بلوار قطب راوندی پردیس جهاد کشاورزی دایر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی به کارشناسی آموزش فنی و حرفه‌ای اداره آموزش و پرورش کاشان مراجعه نمایند.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان اضافه کرد: رشته کشت گیاهان دارویی و زعفران در هنرستان امیرکبیر به آدرس فین بزرگ جنب شعبه نفت، مسیر رودخانه آماده جذب دانش‌آموزان دختر است.
نزدیک به 63 هزار نفر دانش‌آموز در دوره‌های مختلف در شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال دارند.
در حال حاضر حدود 6 هزار و 300 هکتار زمین زراعی و 9 هزار هکتار باغ و گلخانه در کاشان وجود دارد و بیش از 10 هزار خانوار در بخش کشاورزی این شهرستان فعالیت می‌کنند.
شهرستان کاشان با جمعیت بیش از 368 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.
برچسب‌ها
مدارس اصفهان اراضی کشاورزی مهارت اموزی کاشان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165640/آموزش-و-پرورش-کاشان-در-رشته-کشاورزی-مهارت‌آموز-می‌پذیرد
بستن   چاپ