پیام سپاهان
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت
شنبه 11 مرداد 1399 - 12:02:17
پیام سپاهان - اصفهان- تاسیس آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان در گرو منابع مالی است، بازیکن تیم فوتبال سپاهان کرونایی شد و سپاهان از حاشیه‌ها دوری و ذوب‌آهن احساسات نیمکت را مدیریت کند از مهم‎ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

حال عمومی قلعه نویی مساعد است
مدیر رسانه ای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: حال عمومی امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم که به دلیل حمله عصبی در بیمارستان بستری شده بود مساعد است.
سیامک قلیچ خانی اظهار داشت: مربی تیم سپاهان شب گذشته به دلیل حمله عصبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید چمران اصفهان بستری شد.
وی ادامه داد: به صلاحدید پزشک او باید امروز را نیز در بیمارستان بستری و تحت نظر باشد و در صورت بهبودی می تواند مرخص شود.
زمان دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی مشخص شد
سازمان لیگ فوتبال کشور زمان برگزاری دیدار 2 تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان را در جام حذفی فوتبال کشور مشخص کرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: مسابقه این 2 تیم از مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی است که با اعلام سازمان لیگ،‌ دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
حمید باقری افزود: برنده این بازی، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.
تاسیس آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان در گرو منابع مالی است
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان گفت: تاسیس آکادمی این رشته‌ها در اصفهان نقش ویژه ای در ارتقای آنها دارد اما نیازمند تامین منابع مالی کافی است.
احمد بازوبندی اظهار داشت: اصفهان همراه با 9 استان دیگر مجوز تاسیس آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی را از فدراسیون دریافت کرده است و بدون شک تاسیس و راه اندازی آن می‌تواند در راستای آموزش‌های مدون و اصولی این رشته‌های ورزشی جذاب و پرطرفدار موثر باشد.
وی اضافه کرد: راه اندازی آکادمی نیازمند حدود 200 میلیون تومان اعتبار است تا بتوانیم فضای آموزشی به همراه تجهیزات و وسایل آموزشی مورد نیاز را تهیه کنیم.
آزمایش کرونای یک بازیکن ذوب‌آهن اصفهان مثبت اعلام شد
پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پس از اعلام نتایج مرحله هفتم آزمایش کرونای بازیکنان این تیم مشخص شد یکی از آنها گرونا گرفته است.
امیرحسین شریفیان افزود: هفتمین مرحله آزمایش کرونای بازیکنان این تیم روز دوشنبه هفته جاری در حضور افسران ایفمارک انجام شد و پس از اعلام نتایج مشخص شد که یکی از بازیکنان به بیماری کرونا مبتلا شده است.
وی گفت: اقدامات اولیه در مورد این بازیکن انجام شد و تحت نظر کادر پزشکی باشگاه تا انجام آزمایش بعدی و اعلام نتیجه قطعی در قرنطینه به سر خواهد برد.
قلعه‌نویی از بیمارستان مرخص شد
"امیر قلعه‌نویی" سرمربی تیم فوتبال سپاهان که شب شنبه به دلیل حمله عصبی به بیمارستان چمران اصفهان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود روز چهارشنبه مرخص شد.
مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: قلعه نویی که چندروز قبل و پس از بازی این تیم مقابل صنعت‌ نفت آبادان به دلیل حمله عصبی بستری شده بود، پس از بهبودی و بهتر شدن حال عمومی اش امروز از بیمارستان مرخص شد.
حمید باقری افزود: این سرمربی بنابر توصیه پزشکان باید از هرگونه استرس به دور باشد و باید دید با این شرایط آیا در بازی مهم مقابل استقلال که روز شنبه یازده مرداد و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، حضور دارد؟
بازیکن تیم فوتبال سپاهان کرونایی شد
سخنگوی باشگاه فوتبال سپاهان گفت: در هفته جاری از بازیکنان و مجموعه این تیم آزمایش کرونا گرفته شد و جواب آزمایش یکی از آنها امروز مثبت اعلام شد.
سید علی پزشک افزود: این بازیکن اکنون از تیم جدا شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.
وی حال عمومی این بازیکن را مساعد و به خاطر مسائل روحی و روانی و اخلاقی از اعلام نام او خودداری کرد.
مجید رییسی دستیار شمسایی در تیم فوتسال گیتی‌پسند شد
مجید رییسی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال بعنوان دستیار وحید شمسایی به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیوست.
وحید شمسایی هفته جاری بعد از مذاکره با مدیران گیتی‌پسند و تصویب هیات مدیره بعنوان سرمربی تیم فوتسال این باشگاه برگزیده شد.
وحید شمسایی پرافتخارترین فوتسالیست ایران و جهان است که در فصل 1399-1400 بر روی نیمکت گیتی پسند خواهد نشست.
سپاهان از حاشیه‌ها دوری و ذوب‌آهن احساسات نیمکت را مدیریت کند
کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: به نظر می‌رسد دو تیم فوتبال اصفهانی در بازهای پیش رو باید تمهیدات ویژه ای اتخاذ کنند بخصوص نیاز است که سپاهان از حاشیه‌ها دوری و ذوب‌آهن احساسات نیمکت خود را مدیریت کند.
حسین چرخابی افزود: مسابقات باقی مانده پیش رو برای 2 تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن از حساسیت فوق العاده‌ای بالایی برخوردار است بنابراین این تیم‌ها باید با تدابیر ویژه‌ای پای به این رقابت‌ها بگذارند تا لیگ برایشان ختم به خیر شود.
وی ادامه داد: اگرچه وضعیت دو تیم در دو سوی جدول از لحاظ جایگاهی که قصد تصاحب آن را دارند با یکدیگر متفاوت است اما باید پذیرفت که برای پایان دادن به لیگ پر فراز و نشیب که با شیوع کرونا روزهای متفاوتی را به خود دید باید نتایج مناسبی کسب شود و نماینده‌های اصفهان از اعتبار و حیثیت خود دفاع کنند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان : روی اشتباه بازیکنان گل خوردیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازی عجیبی بود و روی اشتباه بازیکنان تیمم گل خوردیم.
مهدی تارتار در نشست خبری مجازی بعد از دیدار با تیم ذوب آهن افزود: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدم و بعد از آن نمی دانم چرا تیم مان در لاک دفاعی فرو رفت.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم دیدار، بازی متعادل شد و در یکی از حملات روی اشتباه بازیکنان خودمان گل خوردیم.
سرمربی ذوب آهن: گل نفت مسجد سلیمان آفساید بود
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از داوری دیدارهای تیمش در لیگ برتر گفت: تیم نفت مسجد سلیمان در موقعیت آفساید بود که به ما گل زد.
لوکا بوناچیچ در نشست خبری مجازی بعد از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان در فولاشهر افزود: در ایران حدود 16 سال است که به کار مربیگری مشغول هستم ولی در این مدت داور به این ضعیفی ندیده ام.
وی با بیان اینکه در سه بازی که تیم ما در فولادشهر میزبان بود از داوری متضرر شد ، افزود: در مدت دوران مربیگری ام اتفاقات به این شکلی ندیدم که بازیکن حریف در موقعیت آفساید به ما گل بزند.
برچسب‌ها
ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165639/مهم‌ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته‌ای-که-گذشت
بستن   چاپ