پیام سپاهان
بوناچیچ: با این داوری‌ها همیشه علیه 13 نفر بازی می‌کنیم/ ما کشتی گیر نیستیم
جمعه 10 مرداد 1399 - 23:19:32
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید در سه مسابقه‌ای که تیمش میزبان بود داوران کاملا علیه آن‌ها سوت زده‌اند.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: مجبورم صحبت‌هایم را از جایی شروع کنم که خیلی متعارف نبوده و نیست. حدود 15 سال است که در ایران مربی‌گری می‌کنم. در سه مسابقه که میزبان بودیم، داوری‌ها طوری بود که ما متضرر مطلق بودیم. 30 سال است که مربی‌گری می‌کنم و این صحنه‌ها را ندیده بودم. مهاجم حریف دو متر در آفساید بود و گل زد و هیچ اتفاقی نیفتاد و داور هم چیزی نگفت. اخراج بازیکن ما هم اشتباه بود. ما همیشه علیه 13 بازیکن بازی می‌کنیم. من می‌گویم حالا چه می‌شود؟ به من می‌گوید ان‌شاءالله دفعه بعدی اینطور نمی‌شود. اما اینطور نمی‌شود. ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست و بسیار بزرگ است.
او ادامه داد: من و تیمم هم اشتباه داشتیم. قرار نیست در هر بازی داور این همه اشتباه علیه ما کند. البته ما رو به روی تیم بسیار خوبی بازی کردیم که خوب تلاش کردند و من واقعا به آن‌ها تبریک می‌گویم ولی قرار نیست این اتفاقات مدام تکرار شود. من 30 سال است که مربی‌گری می‌کنم و 50 سال هم در فوتبال بوده‌ام. متاسفانه به جای اینکه دربار مسائل فنی صحبت کنم، مرتب درباره داوری حرف می‌زنم. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که از مقابل هتل از ما حمایت کردند و به ما نیرو دادند. اگر قرار است بعد از هر بازی این تلخی ادامه داشته باشد و شرایط 50- 50 را داور عادلانه قضاوت نکند، دیگر چه چیزی بگوییم. چقدر بگوییم؟ فقط به گفتن که نیست.
بوناچیچ اضافه کرد: در نیمه دوم بازیکنان ما احساس مسئولیت بیشتری داشتند و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم ولی این فرصت‌ها گل نشدند. برای بازیکنانم سخت بود که بعد از آن گل تلاش کنند و روحی بگیرند. ما قبل از خوردن گل هم زیر فشار نتیجه نگرفتن بودیم. بعد از گل خوردن شرایط سخت‌تر شد. شماره هفت حریف 4 خطا روی یک بازیکن کرد اما فقط یک کارت زرد گرفت. داور می‌توانست او را اخراج کند. من حق دارم که اظهار نظر کنم و بقیه‌اش به عهده مسئولین است. یک اخراجی هم دادیم. ما هر بار بعد از بازی یک بازیکن را از دست می‌دهیم و دنبال جایگزین می‌گردیم. ما کشتی گیر نیستیم که اگر یکی رفت، یک نفر دیگر را بیاوریم. به هر حال این اتفاقات فوتبال است.
سرمربی ذوب آهن در پاسخ به پرسش مبنی بر چگونگی وضعیت بازیکنش که به کرونا مبتلا شده‌اند هم توضیح داد: این بدشانسی ما بود که اسماعیلی‌فر را در این بازی نداشتیم. البته اسماعیلی‌فر به کرونا مبتلا نشده است. نبودن اسماعیلی‌فر به خاطر کرونا نبود. اگر بازیکنی به کرونا مبتلا شده به من گفته نشده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165561/بوناچیچ--با-این-داوری‌ها-همیشه-علیه-13-نفر-بازی-می‌کنیم--ما-کشتی-گیر-نیستیم
بستن   چاپ