پیام سپاهان
حدادی‌فر: با استرس نباختن بازی می‌کنیم
جمعه 10 مرداد 1399 - 23:43:33
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تیمش با استرس نباختن وارد میدان می‌شود.

به گزارش ایسنا، قاسم حدادی‌فر درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی سختی داشتیم. حدود ٢٠ دقیقه اول را خوب شروع نکردیم اما در سایر دقایق بازی را بهتر بودیم و بازی را در اختیار گرفتیم. می‌توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم اما موفق نبودیم. متاسفانه در حسرت برد هستیم و شرایط روز به روز بدتر می‌شود. ما واقعا شرمنده هواداران هستیم اما آنها باید بدانند که ما تمام تلاشمان رو می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجای جدول نیست. مقصر این وضعیت را نمی‌توان بازیکنان و یا مدیریت دانست. متاسفانه مسائلی رقم خورد که این شرایط برای ما پیش بیاید. 
وی درباره مسائل داوری دیدارهای تیمش گفت: دوست ندارم این جمله را بگویم اما فکر می‌کنم ٣ امتیاز بازی با ماشین‌سازی را دزدیدند. یعنی ٣ امتیاز واقعی را از ما گرفتند و هیچ اتفاقی هم رخ نداد. در آن دیدار داور مرا اخراج کرد اما من کوچک‌ترین بی احترامی نکردم. واقعا سه امتیاز حساس را از ما گرفتند. اگر آن بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم، الان راحت‌تر فوتبال بازی می‌کردیم. تیم ما با استرس بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کنیم چون ترس از نباختن همیشه با ماست. با این حال همه باید تلاش کنیم تا این تیم را از این شرایط خارج کنیم. 
او ادامه داد: واقعا ناراحتم که تیم ما برای نباختن می‌جنگد درحالی که اول فصل می‌گفتم این تیم سهمیه آسیا می گیرد. 
حدادی‌فر در ادامه وضعیت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم گفت: ما برای او ناراحت هستیم چون درگیر یک بیماری سخت است. همه همقسم شده بودیم که پیروز میدان باشیم و برد را تقدیم او کنیم اما موفق نبودیم. ما برای آقای محمدی آروزی سلامتی می‌کنیم. ان‌شاءالله هرچه زودتر او را ببینیم. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165560/حدادی‌فر--با-استرس-نباختن-بازی-می‌کنیم
بستن   چاپ