پیام سپاهان
همین الان غیرحضوری کد بورسی خود را بگیرید
پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 15:13:42
پیام سپاهان - به منظور سهولت و بهبود در ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی، کارگزاری مهرآفرین خدمتی نو و منحصر به فرد در زمینه ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی راه اندازی کرده است تا متقاضیان هرگز الزامی برای خارج شدن از منزل خود و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نداشته باشند و به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری بتوانند تمامی مراحل ثبت نام در سامانه سجام، دریافت کد بورسی و احراز هویت سجام و کارگزاری را انجام دهند.
شرکت کارگزاری مهرآفرین درحال حاضر اولین و تنها کارگزاری رسمی بورس می باشد که صفر تا صد مراحل ثبت نام و دریافت کد بورسی و رمز سامانه معاملاتی را به صورت کاملا غیر حضوری انجام می دهد. بدین صورت که اگر در سامانه سجام عضویت نداشته باشید، می توانید با ثبت نام در کارگزاری مهرآفرین، به طور خودکار در سامانه سجام نیز ثبت نام شوید. مرحله بعدی احراز هویت سجام می باشد که می توانید آن را از طریق اپلیکیشن سیگنال، به طور غیر حضوری انجام دهید.
پس از صادر شدن کد بورسی و دریافت آن از طریق پیامک، متقاضی اطلاعات شناسایی خود را در سامانه ثبت نام کارگزاری مهرآفرین تکمیل کرده و احراز هویت او نزد کارگزاری نیز از طریق روش امضای الکترونیک انجام شده و در کمتر از یک روز کاری نام کاربری و رمز عبور سامانه معاملاتی برای وی صادر و به صورت پیامکی ارسال می شود.
بدین ترتیب نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا مراجعه مسئولین احراز هویت به درب منزل یا محل کار شما نمی باشد و شما به صورت کاملا غیرحضوری و بدون دردسر می توانید تمامی مراحل ثبت نام را طی کرده و به سرعت وارد معاملات بورس شوید.
لینک ثبت نام در کارگزاری مهرآفرین:
https://mehrbroker.com/register/online

http://www.sepahannews.ir/fa/News/165287/همین-الان-غیرحضوری-کد-بورسی-خود-را-بگیرید
بستن   چاپ