پیام سپاهان
50 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امام (ره) نایین پرداخت شد
چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 08:15:47
پیام سپاهان - اصفهان- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نایین در شرق استان اصفهان از پرداخت 50 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش این نهاد در این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

امرالله قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این وام با سود 4 درصد به متقاضیان پرداخت و با پرداخت آن زمینه اشتغال146 نفر فراهم شده است. 
وی گفت : پرداخت وام به بنگاه‌های زودبازده، کمک به اجاره مسکن،آموزش خانواده، مشاوره، کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی، کمک خاص به افراد تحت حمایت، خرید نقدی جهیزیه و کمک هدیه ازدواج از دیگر فعالیت‌های این نهاد به محرومان نایین بوده است. 
کمیته امداد امام خمینی(ره) نایین هزار و800 خانوار را تحت پوشش خود دارد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نایین همچنین از توزیع بیش از 4 تن گوشت قربانی بین مددجویان این نهاد خبر داد و افزود : به همت یکی از خیران این خطه بیش از 4 تن و 200 کیلوگرم گوشت قرمز بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در نائین توزیع شد.
وی ادامه داد: یکی از خیران نایینی هر ساله در ایام عید سعید قربان با اهدای گوشت قرمز به یاری نیازمندان می آید و امسال نیز بیش از چهار تن و 250 کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش بیش از 370 میلیون تومان برای توزیع بین این خانواده‌ها اهدا کرد.
قنبری همچنین گفت: این میزان گوشت قربانی در 1850 بسته آماده و بین تمامی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد نایین توزیع شد.
شهرستان نایین در140 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
برچسب‌ها
نایین کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/164888/50-میلیارد-ریال-وام-اشتغال-به-مددجویان-کمیته-امام-(ره)-نایین-پرداخت-شد
بستن   چاپ