پیام سپاهان
با کارت‌های گرافیک GeForce RTX 20 خداحافظی کنید!
يکشنبه 22 تير 1399 - 22:28:06
پیام سپاهان - شهر سخت افزار / کارت‌های گرافیک NVIDIA Ampere در سری GeForce RTX 30 به زودی معرفی شده و در ماه‌های آتی روانه بازارهای جهانی خواهند شد؛ آن‌طور که پیداست، انویدیا در راستای باز شدن فضای بیشتر برای کارت‌های گرافیک جدید، دست به اقداماتی زده است که از چشم رسانه‌ها دور نمانده و حالا غول سبز کارت‌های گرافیک به صورت رسمی این خبر را تأیید کرده است. خداحافظی تلخ یا شیرین؟
پرچمداران سری Turing در سری GeForce RTX 20، اولین کارت‌های گرافیک جهان با قابلیت پشتیبانی از Ray Tracing بودند؛ نزدیک به دو سال از معرفی آنها می‌گذرد. اگر چه این شرکت GeForce RTX 20ها را با مدل‌های SUPER به‌روزرسانی کرده است، اما به نظر می‌رسد که دیگر به زمان خداحافظی با آنها نزدیک شده‌ایم. شرکت NVIDIA تولید کارت‌های گرافیک GeForce RTX 20 را متوقف کرده است.
توقف تولید پرچمداران GeForce RTX 20، به دلیل باز شدن فضا برای کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30 در معماری Ampere صورت گرفته است. انویدیا خواهان کاهش موجودی انبارها و فروشگاه‌ها، با هدف ورود مدل‌های جدید است. انویدیا تأیید کرده است که در حال حاضر، تولید مدل‌های زیر به صورت کامل متوقف شده و ارسال تراشه‌های جدید به سازندگان کارت‌های گرافیک نیز به اتمام رسیده است:
این گزارش در ادامه تأیید می‌کند که تمامی 4 کارت گرافیک نام برده، در ماه‌های آتی از لیست فروش فروشندگان بزرگ و انویدیا به طور کلی حذف خواهند شد. در هفته‌های اخیر، افزایش تقاضا در بخش ماینینگ، منجر به بالا رفتن فروش انواع کارت گرافیک، خصوصاً پرچمداران انویدیا شده است. در نتیجه به نظر می‌رسد که کارت‌های گرافیک پرچمدار سری GeForce RTX 20 که تولید آنها متوقف شده است، به زودی با اتمام موجودی کامل روبرو خواهند شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160652/با-کارت‌های-گرافیک-GeForce-RTX-20-خداحافظی-کنید!
بستن   چاپ