پیام سپاهان
افزایش کرونایی‌ها در کاشان و عروسی‌هایی که پابرجاست
يکشنبه 22 تير 1399 - 21:29:27
پیام سپاهان - فارس / بر اساس آخرین گزارش‌های میدانی درصد کمی از مردم کاشان از ماسک استفاده می‌کنند، فاصله اجتماعی همچنان رعایت نمی‌شود و مراسمات عروسی هم در گوشه و کنار شهر پابرجا است؛ تجمعاتی که هیچ بهانه و دلیل موجهی برای آن وجود ندارد.
طبق آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، یکشنبه 22 تیر ماه تعداد 11 بیمار جدید حاد تنفسی بستری شده‌اند، آماری که حکایت از افزایش آمار بیماران بستری در کاشان دارد،دلیل افزایش آمار بیماران کرونایی هم به طور عمده رعایت نکردن نکات بهداشتی است.
بر اساس آخرین گزارش‌های میدانی درصد کمی از مردم کاشان از ماسک استفاده می‌کنند، فاصله اجتماعی همچنان رعایت نمی‌شود و مراسمات عروسی هم در گوشه و کنار شهر پابرجا است؛ تجمعاتی که هیچ بهانه و دلیل موجهی برای آن وجود ندارد.
531 فوتی مشکوک و غیرمشکوک کرونایی در کاشان
حجت‌اله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان اظهار کرد: با توجه به اعلام آمار از طرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان تا بیستم تیر ماه تعداد کل فوتی‌های بیماران کرونایی کاشان 531 نفر بوده است که از این تعداد افراد فوتی 221 نفر اثبات شده است که فوت آن‌ها بر اثر کرونا بوده است.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان با بیان اینکه تعداد کل افراد بستری شده تا بیست تیر ماه به صورت تجمعی 3 هزار و 707 نفر است، اظهار کرد: تعداد بیماران ترخیص شده نیز از بیمارستان‌های کاشان 3 هزار و 509 بیمار بوده است.
وی عوامل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی دانست و گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری و همیاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.
11 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان بهشتی کاشان بستری شده‌اند
سید علی‌رضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: 40 هزار و 213 نفر تاکنون به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند که از این تعداد بیش از 3 هزار بیمار حاد تنفسی تاکنون مرخص شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته، 11 بیمار جدید حاد تنفسی در کاشان بستری شده‌اند، افزود: از این تعداد 10 نفر اهل کاشان و 1 نفر آران و بیدگل ( ابوزیدآباد) هستند.
وی با بیان اینکه در مجموع 67 بیمار حاد تنفسی در کاشان بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته مورد فوتی نداشته‌ایم اما با 7 مورد جدید تاکنون هزار و 736 نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160635/افزایش-کرونایی‌ها-در-کاشان-و-عروسی‌هایی-که-پابرجاست
بستن   چاپ