پیام سپاهان
10 کاراکتر منفور تاریخ بازی‌های ویدیویی - قسمت اول
يکشنبه 22 تير 1399 - 20:34:00
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

ویجیاتو / دنیای بازی‌های ویدیویی ما را با کاراکترهای جذابی آشنا کرد و فرصتی به ما داد که ازآن‌ها کلی درس تازه بگیریم. با این حال، مقاله‌ای که پیش رویتان است در مورد این کاراکترها نیست. بلکه با نگارش این متن، قصد معرفی 10 کاراکتر منفور تاریخ را داریم که به دلایل مختلف واقعا همراهی با آن‌ها تجربه به شدت دیوانه کننده و آزار دهنده‌ای بود. پس این شما و این هم 10 تا از منفورترین کاراکترهای بازی های ویدیویی.
زیاد شنیده‌ایم که می‌گویند سگ‌ بهترین دوست انسان است. البته همین افرادی که این جمله را می‌گویند، قطعا جمله «آن سگ شکارچی در داک هانت را فاکتور بگیر» را به انتهای صحبتشان اضافه می‌کنند که یک وقت خدای نکرده مثال نقضی برای ادعایشان پیدا نشود. داک هانت همان بازی خلاقانه‌ NES بود که می‌توانستیم با گرفتن اسلحه مخصوص کنسول جلوی تلویزیون، به شکار اردک‌ بپردازیم. در بازی یک سگ دست یار هم داشتید که وظیفه‌اش جمع کردن پرنده‌های شکار شده بود.
اما همین به ظاهر دستیار وفادار وقتی که یک گلوله‌تان خطا می‌رفت، می‌ایستاد و به شما می‌خندید. این کارش به قدری عذاب‌آور و تحقیر آمیز بود که فقط می‌خواستیم نشانه تفنگمان را روی سر این سگ اعصاب خردکن ببریم و به جای آن پرندگان بیچاره چند گلوله در سرش خالی کنیم. آروزیی که خوشبختانه در نسخه آرکید بازی به حقیقت پیوست و توانستیم حرصمان را تا اندازه‌ای خالی کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160631/10-کاراکتر-منفور-تاریخ-بازی‌های-ویدیویی---قسمت-اول
بستن   چاپ