پیام سپاهان
بازی EA Sports UFC 4 رسما معرفی شد
شنبه 21 تير 1399 - 23:07:53
پیام سپاهان - زومجی / دقایقی پیش حساب کاربری توییتر الکترونیک آرتز بازی EA Sports UFC 4 را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.
جدیدترین نسخه از مجموعه UFC در تاریخ 24 مرداد ماه (14 اوت) برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده که پیش‌خرید کنندگان، آنتونی جاشوا و تایسون فیوری، بوکسورهای سنگین وزن بریتانیایی را به‌عنوان پاداش در روز اول کسب خواهند کرد. همچنین بروس ‌لی هم در بازی EA Sports UFC 4 حضور دارد.
دراین‌میان اشاره کنم که تصویر جرج مسویدال درکنار ادسانیا، روی جلد بازی EA Sports UFC 4 خواهد بود. در توضیحات بازی آمده است که بازیکنان در Career Mode می‌توانند خود را از یک مبارز تازه‌کار به یک مبارز حرفه‌ای و ستاره UFC تبدیل کنند. همچنین مشخص شده که بازی EA Sports UFC 4 دارای دو حالت مبارزه‌ای آنلاین Blitz Battles و Online World Championships است و بازیکنان می‌توانند سایر بازیکنان‌های سراسر جهان را به چالش بکشند.
در بخشی از توضیحات بازی EA Sports UFC 4 آمده است که «تمامی نبردها در این نسخه روان‌تر از قبل شده است و یک گیم‌پلی بازخوردی سریع را شاهد هستیم که با تغییراتی روی حرکات تمام کننده و مکانیسم‌های پایه‌ای همراه است. ازاین‌رو این موارد سبب می‌شود بازیکنان کنترل بهتری روی المان‌های کلیدی بازی داشته باشند».

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160374/بازی-EA-Sports-UFC-4-رسما-معرفی-شد
بستن   چاپ