پیام سپاهان
عطش ادامه‌دار گیمرها برای تجربه Persona 4 Golden
شنبه 21 تير 1399 - 21:19:16
پیام سپاهان - ویجیاتو / شرکت Atlus امروز اعلام کرد که نسخه کامپیوتر Persona 4 Goden از زمان عرضه‌اش روی استیم در ماه گذشته تا به امروز توانسته مرز 500 هزار کاربر را رد کند. ناشر بازی این خبر را در توییتر خود به همراه یک طراحی جدید از بازی به قلم شیگنوری سوجیما (Shigenori Soejima) اعلام کرد.
Persona 4 Golden که برای اولین بار در سال 2012 روی کنسول دستی پلی استیشن ویتا منتشر شد، خود نسخه گسترش یافته Persona 4 روی کنسول پلی استیشن 2 بود و داستان گروهی از دوستان نزدیک را تعریف می‌کرد که زندگی‌شان بهم گره می‌خورد زمانی که یک سری قتل وحشتناک در شهری که زندگی می‌کنند، اتفاق می‌افتد. با کمک دستیار عجیب‌شان تدی (Teddie) و یک بعد موازی دیگر به نام The Midnight Channel، گروه تحقیقات خودکامه بازی تلاش می‌کنند تا هویت این قاتل سریالی را پیدا کنند.
پورت کامپیوتری Persona 4 Golden شامل جلوه‌های بصری بهبود یافته، تنظیمات گرافیکی جدید و صداگذاری انگلیسی و ژاپنی می‌شود. همچنین بازی از سیستم اچیومنت‌ها و Trading Card‌های استیم نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر Persona 4 Golden با قیمت 20 دلار روی فروشگاه استیم برای خرید موجود است. اما با ترفندهایی چون تغییر ریجن می‌توانید هزینه خرید بازی را به مراتب کاهش دهید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160354/عطش-ادامه‌دار-گیمرها-برای-تجربه-Persona-4-Golden
بستن   چاپ