پیام سپاهان
سرپرست تامین اجتماعی اردستان:
آمارها نشانگر همدلی و همت مدیران در تحقق شعار سال است
شنبه 21 تير 1399 - 20:43:22
پیام سپاهان - کاشان- سرپرست شعبه تامین اجتماعی اردستان گفت: آمارها نشان دهنده همدلی و همت والای مدیران در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید و ترسیم آینده‌ای روشن برای این شهرستان است.

روح اله رعیتی بادی روز شنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی به ایرنا بیان کرد: مجموعه مدیریت شهرستان در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال تلاش کرده‌اند با رفع موانع تولید و حمایت از کارفرمایان که به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، چرخ تولید را فعال نگه دارند و کارگران مشغول کار و تولید باشند.
وی افزود: مشکلات به شکل کلی و در سطح کشور نیز وجود دارد اما با همت و وحدت مدیران شهرستانی و حمایت‌های مدیران استانی قابل برطرف شدن است و در این زمینه مشکل خاصی در اردستان وجود ندارد.
سرپرست شعبه تامین اجتماعی اردستان تشریح کرد: شاهد افزایش واحدها و کارگاه‌های تولیدی در یک سال گذشته در این شهرستان بودیم؛ به طوری که از یک هزار و 465 واحد به یک هزار و 558 واحد تولیدی و کارگاه فعال در رسیده است و در حال حاضر 14 هزار و 922 نفر بیمه شده تبعی از خدمات بیمه‌ای این سازمان استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: سال گذشته و سه ماهه نخست امسال 2 کارخانه‌ تعدیل نیرو داشتند، کارخانه موتورسیکلت 50 نفر و نخکاران به دلیل فوت مالک 30 نفر که‌ با پیگیری‌های مسوولان شهرستان کارخانه نخکاران با واگذاری به مالک جدید در حال راه‌اندازی دوباره است.
رعیتی بادی ادامه داد: 25 هزار و 240 نفر که 60 درصد جمعیت شهرستان اردستان را شامل می‌شوند، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
به گفته وی، آمار بیمه‌شدگان اجباری شامل افراد شاغل در کارگاه‌های شهرستان با وجود همه مشکلات اقتصادی در کشور و به تبع آن اردستان، تا پایان اسفند 98 به بیش از 10 هزار و 318 نفر رسید که 6 هزار و 600 نفر بیمه شده اصلی و سایرین مربوط به خویش فرما و فعالان دیگر اصناف بود.
سرپرست شعبه تامین اجتماعی اردستان با اشاره به افزایش 500 نفری این آمار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، اظهار داشت: بیمه‌شدگان در سال‌جاری نسبت به فروردین 98 نیز نزدیک چهار درصد رشد داشته است.
وی افزود: یک هزار و 847 نفر بازنشسته تامین اجتماعی هستند و در مجموع سه هزار و 781 نفر بیمه شده اصلی و تبعی را شامل می‌شود که 9 درصد جمعیت مستمری بگیر هستند و منجمله 152 نفر مرد و زن از مقرری ماهیانه برخوردارند.
رعیتی بادی همچنین بیان کرد: سال گذشته افزون بر 41 میلیارد و 708 میلیون ریال پرداختی کوتاه مدت شامل غرامت ایام بیمه، کمک هزینه ازدواج، کفن و دفن، پروتز، ایام بیماری و بارداری به بیمه شدگان پرداخت شده است.
وی با اشاره به پنج گروه بیمه‌ای شامل اجباری، اجتماعی خاص، توافقی، غیراجباری عادی و غیراجباری کمک دولت، یادآور شد: شهرستان دارای یک شعبه اصلی و 2 شعبه اغماری در شهرهای زواره و مهاباد است که در زواره در طول هفته و در شهر مهاباد 2 روز در هفته به مراجعان خدمات دهی می‌کند.
سرپرست شعبه تامین اجتماعی اردستان در ادامه به برنامه هفته تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار و دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار کارکنان با امام‌جمعه و بازدید از چند کارخانه از برنامه‌های این شعبه است.
19 تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی نام‌گذاری شده است.
شهرستان اردستان با جمعیت بیش از 42 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها
سازمان تامین اجتماعی جهش تولید اردستان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160350/آمارها-نشانگر-همدلی-و-همت-مدیران-در-تحقق-شعار-سال-است
بستن   چاپ