پیام سپاهان
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت
شنبه 21 تير 1399 - 10:06:09
پیام سپاهان - اصفهان- رییس هیات کاراته استان اصفهان انتخاب شد، سایت آموزشی گلف تا سه ماه آینده در اصفهان راه‌اندازی می‌شود و سپاهان باشگاه ریشه‌دار با سازماندهی فوق‌العاده است از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

پیکان در فولادشهر از سد ذوب‌آهن گذشت
تیم فوتبال پیکان تهران با نتیجه چهار بر یک در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از سد ذوب‌آهن اصفهان گذشت.
دیدار تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از هفته 23 لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:45 شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایانT تیم پیکان در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر یک تیم ذوب‌آهن را با مربی جدید خود "لوکا بوناچیچ" شکست داد.
در این دیدار ذوب‌آهن با وجود تلاش بازیکنان خود نتوانست به پیروزی برسد و پیکان در یک بازی هوشمندانه با گل‌های فراز امامعلی در دقایق 30 و 85، شهریار مغانلو در دقیقه 62 و زدن گل به خودی مهدی خلیل دروازه‌بان ذوب‌آهن هنگام گرفتن پنالتی در دقیقه 88 به پیروزی رسید.
سرمربی ذوب‌آهن: روی اشتباهات فردی باختیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در دیدار مقابل پیکان، کنترل بازی در دست ما بود ولی در ادامه، روی اشتباهات فردی بازیکنان خود نتیجه را واگذار کردیم.
"لوکا بوناچیچ" در نشست خبری مجازی بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران افزود: من هنوز متوجه نشدم که در دیدار امشب چه اتفاقی افتاد و چرا این بازی را واگذار کردیم زیرا تیم ما یک بر صفر جلو بود و بازیکنان ذوب‌آهن کنترل بازی را در دست داشتند اما اشتباهات فردی باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.
وی با بیان‌اینکه تیم حریف روی توپ‌های بلند کار می‌کرد و فوتبال خوبی ارائه نکرد، اظهار داشت: در کل، ما سه امتیاز این بازی را به تیم حریف هدیه کردیم و مسیر پیکان را گشودیم تا پیروز میدان شود.
سرمربی پیکان: فکر نمی‌کردیم ذوب‌آهن را با 4 گل شکست دهیم
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و فکر نمی‌کردیم تیم قدرتمند ذوب‌آهن را با چهار گل در خانه‌اش شکست دهیم.
عبدالله ویسی در نشست خبری مجازی بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازی بسیار سنگین و پراسترسی بود، چون وضعیت هر 2 تیم در جدول مناسب نیست و ما تمام تلاش خود را در طول هفته گذشته در تمرینات انجام دادیم تا امشب پیروز میدان شویم.
وی گفت: ما روی نقاط ضعف خود کار کردیم تا خط دفاعی تیممان با ترس بیشتری بازی کند و امشب در این بازی موفق ظاهر شدیم.
رییس هیات کاراته استان اصفهان انتخاب شد
حبیب الله ناظریان روز سه‌شنبه با کسب 10 رای از مجموع اعضای مجمع انتخابات هیات کاراته به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات در استان اصفهان انتخاب شد.
مجمع انتخاباتی رییس هیات کاراته استان اصفهان امروز با حضور نایب رییس فدراسیون کاراته و سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان روز سه شنبه در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
در این جلسه از 12 رای ماخوذه ،حبیب الله ناظریان با کسب 10 رای، برای چهار سال به عنوان رییس هیات کاراته انتخاب شد و زهره چگونیان دیگر نامزد این هیات 2 رای بدست آورد.
سایت آموزشی گلف تا 3 ماه آینده در اصفهان راه‌اندازی می‌شود
رییس هیات گلف اصفهان از راه‌اندازی سایت آموزش گلف در مجموعه ورزشی کوثر این کلانشهر تا سه ماه آینده خبر داد.
کوروش محمدی افزود: با ساخت این سایت می‌توانیم در راستای توسعه رشته ورزشی گلف در استان اصفهان گام‌های موثری برداریم و ورزشکاران تمرینات کمی و کیفی خود را ارتقا دهند.
وی هزینه برآورد ساخت این سایت را افزون بر 300 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: پس از بهره برداری روزانه 40 تا 50 نفر گلف‌باز زیر نظر مربیان خواهند توانست به تمرین مهارت‌های مختلف مانند انواع ضربات و چگونگی امتیازگیری بپردازند.
بروزرسانی دانش مربیان اولویت هیات کاراته اصفهان است
رییس هیات کاراته اصفهان گفت: بروزرسانی دانش مربیان با برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر اولویت این هیات ورزشی در دوره جدید است.
وی ، آموزش را مهم‌ترین موضوع بویژه در 2 سال ابتدایی فعالیت پیش رو این هیات برشمرد.
رییس هیات کاراته اصفهان با اشاره به اینکه برای پیشبرد اهداف باید بسترهای لازم و مورد نیاز ایجاد شود، اضافه کرد: دوره‌های مهارت‌افزایی و ارتقای دانش برای ورزشکاران و بویژه مربیان نقش شایانی در موفقیت این رشته رزمی ایفا می‌کند و رتبه اصفهان را در سطح کشور بالا می‌برد.
سپاهان باشگاه ریشه‌دار با سازماندهی فوق‌العاده است
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌ جم گفت: سپاهان باشگاه ریشه‌دار، قدیمی با کیفیت و سازماندهی فوق‌العاده است و موفق‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور را در اختیار دارد.
هومن افاضلی قبل از دیدار تیمش با سپاهان اصفهان افزود: با توجه به اینکه هفته گذشته بازی ما مقابل تیم استقلال تهران برگزار نشد یک مقدار در آهنگ حرکت تیم به طور طبیعی مشکل ایجاده شد ولی با تمرینات خوبی که پشت سرگذراندیم تا حدودی آن را جبران کردیم.
وی با بیان اینکه تلاش ما این بوده آمادگی خود را مقابل تیم سپاهان حفظ کنیم، افزود: این تیم امیر قلعه‌نویی موفق‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر را دارد که او را به عنوان یک بزرگتر و پیشکسوت سالها می‌شناسم و هر جا بوده تیمی درست کرده که هم حال را دارد و هم برای آینده سرمایه گذاری کرده است.
قلعه‌نویی: تیم پارس جنوبی‌جم به دنبال ارزش‌های فوتبال است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم پارس جنوبی‌جم به دنبال ارزش‌ها و فوتبال حرفه‌ای و ارایه بازی خوب است.
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری مجازی قبل از دیدار تیمش با پارس جنوبی جم در اصفهان اظهارداشت: از این که فردا با مربی و تیمی بازی داریم که دنبال فوتبال زیباست،خوشحال هستم و هومن افاضلی سرمربی این تیم از جمله مربیان خوب فوتبال کشورمان است.
وی بیان کرد: این مربی دنبال این نیست قشنگی فوتبال را بگیرد، تیمش فوتبال را به خوبی و زیبا بازی می‌کند و امیدوارم فردا هر دو تیم بازی خوبی ارائه دهند.
بین هفت تا 10 ساعت وقت جوانان در فضای مجازی می‌گذرد
سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جوانان ایرانی بطور میانگین هفت تا 10 ساعت در روز را در فضای مجازی می‌گذرانند که باید وبگردی آنها را هوشمندانه کرد.
عباس مرادیان در جلسه افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، افزود: با توجه به زمانی که نوجوانان و جوانان در فضای مجازی برای وبگردی یا حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، لازم است که با فرهنگ‌سازی و برنامه‌های اوقات فراغت، این وبگردی‌ها را هوشمندانه کرد.
وی با تاکید بر اینکه استفاده بهینه از فضای مجازی می‌تواند جامعه ما را سالم نگه دارد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مرتبط با اوقات فراغت باید برنامه‌ها و محتواهای خوب و جذابی را تولید کنند تا سهم بیشتری در بین برنامه‌های مورد استفاده جوانان در فضای مجازی داشته باشد.
برچسب‌ها
ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان وزارت ورزش و جوانان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160057/مهم‌ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته‌ای-که-گذشت
بستن   چاپ