پیام سپاهان
رنگ های جذاب گلکسی بادز جدید سامسونگ
جمعه 20 تير 1399 - 22:59:32
پیام سپاهان - کلیک / به احتمال زیاد یکی از محصولاتی که قرار است در رویداد 5 آگوست سامسونگ رونمایی شود، گلکسی بادز جدید سامسونگ است که ر رنگ‌های سفید، مشکی و برنز عرضه خواهد شد.
سامسونگ در تاریخ 5 آگوست از محصولات متنوعی رونمایی خواهد کرد که به احتمال زیاد یکی از آن‌ها، گلکسی بادزهای جدید است. شرکت سامسونگ درباره محصولات موجود در این رونمایی صحبت زیادی نکرده است؛ اما برخی از افشاگران اطلاعات مختلفی را درباره این محصولات منتشر کرده‌اند.
طبق این اطلاعات یکی از محصولات سامسونگ در این رونمایی، هدفون‌های بی‌سیم گوگل بادز است. هنوز مشخص نیست که این مدل جدید چه نامی خواهد داشت اما پیش‌بینی می‌شود که با یکی از دو نام‌ گلکسی بادز ایکس یا گلکسی بادز لایو به بازار عرضه خواهد شد.
فردی که این اطلاعات را فاش کرده است، ایوان بلس نام دارد و عکس‌های باکیفیت بالایی را از این هدفون‌های بی سیم سامسونگ منتشر کرده است و در این تصاویر مشخص است که این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و برنز عرضه خواهد شد.
همان‌طور که در تصاویر مشخص است، رنگ این هدفون‌ها با جعبه یکسان هستند و کاملا مشخص است که بلندگو در وسط هدفون قرار گرفته است. در گلکسی بادز جدید سامسونگ، دو میکروفون وجود دارد تا صدای کاربر را دریافت کند و صدای محیط و نویزهای اطراف را کاهش می‌دهند.
در گذشته نیز تصاویری از گلکسی بادز لایو منتشر شده بود؛ اما می‌توان تفاوت میان تصاویر را به وضوح مشاهده کرد. همین امر باعث می‌شود احتمال تغییر در طراحی گلکسی بادز لایو افزایش یابد. محصولات در حال توسعه از چندین مرحله طراحی گذر می‌کنند و ممکن است نسخه‌ نهایی تفاوت‌های بسیاری با نسخه‌های آزمایشی داشته باشد.
از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود گلکسی بادز لایو برخلاف نسخه‌ پلاس دارای قابلیت حذف نویز محیط فعال باشد. همچنین گفته می‌شود که هدست‌های واقعا بی‌سیم جدید سامسونگ با هر بار شارژ به مدت 11 ساعت مداوم موسیقی پخش می‌کنند. قیمت احتمالی نیز برای گلکسی بادز لایو در حدود 140 دلار در نظر گرفته شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/160031/رنگ-های-جذاب-گلکسی-بادز-جدید-سامسونگ
بستن   چاپ